Golden Rose Velvet Matte vol.2

16:50

Kako sam i obećala,  no sa malom promenom, ipak sam odustala od svetlije, bež nijanse jer je dosta slična 16-ci, pa sam umesto nje uzela 14. Kako nisam nikada imala  neki roze, rozikasti, ili bilo šta što ima veze sa roze, karmin, a kako mi sada nova boja kose dopušta da eksperimentišem, uzeh tako nešto.





Nije previše napadna, tako da može i za dnevnu, a i za večernju varijantu. Potseća me na neku boju mesa.












Kao i prethodni jako lepo pigmentovan. S tim što bih dodala, da hranu nisu preživeli, i da bi morao da se ponovo nanese nakon jela.
Hint za pušače, preživeo je.
I da ima jako lepu i nežnu strukturu, tako da ne isušuje usne.
















 Odlučila sam da napravim malo poredjenje, da ne bude da su malte ne isti. A i malo sam se zaigrala sa slikanjem, razumeće te me.
I da cena iznosi 250 din u Lilly-ju.
Ako vas zanima nešto više o funkcionalnosti ovih ruževa, i kako izgleda prethodni možete pogledati ovde.

Ovako 14-ca meni stoji


Kako vam se čini? Koji vam se više svidja, kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

0 komentara