Golden Rose Velvet Matte

17:30





Istini na volju krenula sam do Lilly-ja po nijansu 16 i 20, no kako se i obično desi, uvek nešto fali. Pa sam tako ostala bez nijanse 20 pošto je raf u tom delu bio potpuno prazan.
Posle nećkanja od pola sata da li uzeti 16 ili onu još svetliju nijansu, neku bež, odlučila sam se za 16, ali svakako očekujte recenziju i te svetlije nijanse.







Nadala sam se da neće toliko taj narandžasti pod ton biti izražajan, ali ipak mi se čini da jeste. No ipak da krenemo od pakovanja, koje mi se jako dopada i koje je takodje mat, i jako kvalitetno i čuje se ono klik, tako da mislim da se neće otvoriti u tašni. I na samom pakovanju je naznačeno da je mat. U pitanju je 4.2g.



Ima jako prijatan miris, mene lično potseća na neke kolačiće ili nešto slatko.Lepo je pigmentovan.
Što se tiče kiss testa, ostaje trag, ali ostaje i na usnama. Kao i blagi trag na čašama, tako da nije ništa tragično.

Da  imam dokaz da je pigmentovan. I na narednim slikama, će te videti kako meni stoji, i kako izgleda na usnama.
Čini mi se da se uvlači u porice, tako da bi možda bilo bolje da se pre njega stavi neko labelo, ili kremica, da bi izgledao što bolje.


A ovako izgleda na meni, kako vam se čini? Da li ste koristile njihove mat ruževe?


You Might Also Like

6 komentara