Essence Plump no clump maskara

13:00

I ova priča kreće kao i sve ostale, krenula sam po jednu stvar koje nije bilo i završila sa drugom.
U ovom slučaju je reč o Essence-ovoj novoj maskari Plump no Clump, i imaju dve verzije, ova koju sam uzela na kojoj je naznačeno da osim volumena, daje još intenzivniji pigment trepavicama, odnosno Deep Black kako je na samom pakovanju i naznačeno. A druga varijanta je ove kajsija boje kao što su slova na ovoj i daje čini mi se samo volumen.





Kad smo već kod pakovanja, jako mi se svidja, tirkizne je boje sa kajsija tekstom. Pa potseća na neki letnji period i more. Po samom izgledu sam znala da to neće biti četkica kao kod I love extreme (crna), ali bilo mi je glupo da otvaram, pošto nemaju testere, pa sam išla na sreću.










Kada sam je otvorila nisam bila baš impresionirana, pošto je četkica kao česljić, a iz iskustva znam da takva vrsta četkica slepljuje trepavice, no dala sam joj šansu, ali ipak mi je slepila trepavice, i izgledale su kao 'paukove nožice', pa sam uradila mali eksperiment, pošto još uvek nisam bacila I love extreme maskaru, uzela sam i nanela sa tom četkicom supstancu, kada se dobija lep izgled, i ne slepljuje.... Možete videti dole moj mali hokus pokus












Sa Plump no clump četkicom












Sa I love extreme (crna) četkicom












Formulom kao samom sam zadovoljna, zaista čini trepavice crnjima, ali četkica mi je pravo razočarenje.

Jeste li koristile njihove maskare iz ove nove kolekcije, kako vam se čine?



You Might Also Like

1 komentara

  1. Joooj,potpuno se slazem.Negde su zabrljali,da li cetkica ili previse mokra formula ili to sve zajedno,ali eto ispade losa kombinacija.

    ОдговориИзбриши