Maybelline Affinitone

10:58

Još malo o puderima. U ovoj nedelji više pažnje poklanjam dekorativnoj kozmetici, verujem da će vas to obradovati.
Naš glavni junak priče je Affinitone, za koji sam od skoro videla i reklamu, i modele koji izgledaju perfektno. Ne zavaravajte se. Pa da krenemo:

Dolazi u tubici od standardnih 30ml, na kojoj je naznačeno da čini izgled još boljim i da je zaštitni puder sa vitaminom E.(Perfecting + Protecting foundation with vitamin E). Cena je oko 700 din. I da naznačeno je da je namenjen svim tipovima kože. Ono što mi se svidja jeste da ima objašnjenje na poledjini pudera, pa ne moram ja da razbijam glavu kako bih vam približila ono što bi on trebalo da radi.

Perfecting:

Jedinstveni spoj prirodnih pigmenata boje koji ujedinjuje  čak i najsuptilnije varijacije na vašem tonu kože i daje joj prirodan izgled.

Protects:

Obogaćen vitaminom E, hidrira i štiti vašu kožu od  štetnih uticaja okoline.nežna i prijatna tekstura  pokriva nesavršenosti, dok dopušta vašoj koži da diše.

Što se tiče mojih utisaka, puder ima veliku prekrivnu moć, i zaista prekriva nesavršenosti. Što se tiče teksture, ona je malo čudna, kao i svim njihovim puderima koji dolaze u tubi. Jako je tečna, i lako se razmazuje, ali dok je nanosite imate utisak da je suva, sama tekstura. Ne isušuje kožu, ali se zato mora jako brzo popraviti kamenim puderom, ili listićima za uklanjanje viška sebuma, o kojim možete pročitati ovde.


I ono što mi se ne svidja kod ovog pudera jeste što ima neku rozikastu podnijansu. I to nije problem samo sa ovim puderom nego sa većinom na našem tržištu, što imaju ili roze ili narandzastu podnijansu, skoro ni jedan nema čistu boju, što je problematično kada se beli kao kreč. I stavka kojoj ne opraštam, posle tri nedelje su krenule da mi izlaze bubuljice gde se naša ljubavna priča završila. Naravno ako nemate užasno histeričnu kožu, kojoj čini mi se sve smeta osim vazduha, ohrabrite se i probajte ga.





Kakva su vaša iskustva? Da li ste koristile ovaj proizvod?

You Might Also Like

11 komentara

  1. Bas je roze boje :D za moju belu kozu je ovo previse :( ne znam sto zapostavljaju nas duhove i ne prave nam dobre pudere :D

    ОдговориИзбриши
  2. Postoje dva :D Jedan je od Maybellina matte i ima od Rimmel-a o kojem sam pisala pre neki dan, pronjuskaj :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja imam njihov u staklenoj bocici, pisala sam o njemu i mn je on super. Uopste mi ne izlaze bubuljice, a inace imam problem sa istim..sad sve zavisi i od osobe do osobe :) Ne znam da li korisitis prajmer ? Probaj sa njime da ga korisits i bice ti dobar, nadam se :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovi iz staklene bocice su okej, odnosno s njima nemam problema u vidu bubuljica, samo sa ovima iz tubice. Trenutno sam na Rimmel-u i kako stoje stvari necu se skoro skinuti sa njega, ali hvala ti na savetu probacu i tako :D

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam probala taj iz bočice :) i jedan mi je od omiljenih povoljnijih tečnih pudera!

    ОдговориИзбриши
  6. Ti iz bocice su skroz na mestu, ja imam onaj Mineral Affinitone i extra je, ali ovi iz tubice su mi pakao :/

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam čitala baš pozitivne komentare o ovom puderu, nije mi jasan taj rozi pod ton jer bi on i meni smetao s obzirom da sam jako blijeda. Voljela bih ga probati jer se čini jako lagan na licu :D Moram priznati da mi se ne sviđa ambalaža u vidu tubice :P

    ОдговориИзбриши
  8. Sto se tice same ambalaze meni vise odgovara u vidu tubice ako ga vodim sa sobom u setnju, pa ne moram da razmisljam koliko sam jako spustila torbu na pod ili slicno. Meni nije toliko odgovarao, pa bih onda presla kamenim, koji je beo kao brasno da se napravi neka ravnoteza :D Najbolje bi bilo da stavis na ruku da se prosetas pola sata, da vidis kako to izgleda na dnevnom svetlu, pa da uzmes ukoliko ti odgovara :)

    ОдговориИзбриши
  9. Probala sam ga i takodje su pocele da mi izlaze bubuljice od istog, medjutim moja sestra ga svakog dana koristi i odlicno joj stoji i super odgovara. :)

    ОдговориИзбриши