Fake Lashes || Zaful

20:05

Drage moje,

Danas pričamo o veštačkim trepavicama koje možete poručiti putem sajta Zaful. Izbor je veliki pa tako možete birati od onih koje deluju potpuno prirodno do onih dramatičnijih za neki bitni događaj.

Ja sam ciljala na nešto prirodnije trepuške, kako su i ove delovale preko sajta, te možete zamisliti moje iznanađenje kada su stigle. U pakovanju se dobije 5 pari trepavica za cenu od 3,40$ što mislim da je odličan odnos količine, kvaliteta i cene.





















Trepavice su vrlo kvalitetno odrađene, što me je veoma prijatno iznenadilo. Kod ovog modela je pokušana (verna) imitacija pravih trepavica, pa su tako neke dlačice kraće i gušće, dok ove duže, prirodno, štrče. Urađene su tako, da su lepljene unakrsno, pa im to daje dodatno na gustini. I ako imam krupne oči, ove trepavice su za moje oko prevelike, te izgledam kao tranvestit kada ih stavim.
















I ako sam kiksnula sa ovim, rado ću nastaviti da isprobavam dalje, dok ne nađem idealne za svoj oblik i volumen oka, a do tad se držim provereno najboljih veštačkih trepavica, a koje pripadaju domaćem brendu Aura :)

U znaku nadolazećeg praznika za vas imam kod koji će vam obezbediti određeni popust na kupovinu :)

ZFNancy







You Might Also Like

0 komentara