Dove kozmetika

13:42

Ukoliko pratite moj blog mislim da ste do sad zapamtile da se kunem u Dove. Zašto?
Krenućemo od početka. Imam užasno osetljivu kožu, kako lica tako i ostatka moje malenskosti. I jednostavno sam osudjena da pazim šta koristim, jer kad sam uzela nešto za šta nikad nisam čula dobila sam osim i drapala se tri dana. To nije prihvatljivo.

Probala sam i druge marke...ali ni jedana mi nije kao Dove. Pa da počnemo, kao što sam i spominjala u New in-u koji danas napokon završavam, tu se našao dezodorans Silk Dry, hranljivi gel za tuširanje bez kog ne mogu više da živim Silk Glow i krem sapun  Purely Pampering. Moj magični trio.





























Što se tiče dezodoransa, po pitanju njih sam frik, ne podnosim miris znoja kako na sebi tako ni na drugima. Dezodoransi mi traju po tri nedelje, jer se prskam , prskam i prskam. Nisam normalna, znam. Probala sam sve preko Nivea-e, BU, Garnera-a, ali ni jedan nije zadovoljio moja previsoka očekivanja. Dezodorans nije brašnjav, i ne ostavlja bele tragove, i ono najbitnije ne otpadaju bele grudvice kada ga nanesem, i isto tako se odmah upija u kožu. Postojan je stvarno tokom celog dana, proverenih 19h. Ima široki izbor po pitanju mirisa, tako da verujem da svako može naći za sebe. Lično najviše volim Silk Dry jer odiše svežinom i blag je, no ako ne naidjem na njega uzmem onaj sa narom, koji ima nešto napadniji miris.

Što se tiče kupke...volim kremaste kupke, jer su u većini slučajeva guste i mogu se ljudski nasapunjati. Ono što volim kod ove kupke jeste što mi ne ostaje na koži, odnosno lepo se ispira. Dok se miris zadržava do dva sata nakon tuširanja, opet napominjem to je moj slučaj, ne znači da će tako biti i kod nekod drugog. Za ovaj sam se toliko vezala jer me potseća na leto i more. Možda opet zbog svežeg i nežnog mirisa. Ono što je jedino frustrirajuće jeste što vam ne mogu preneti, odnosno dočarati miris. Jer ne miriše ni na jedan konretno, miris je sam za sebe i morate ga pomirisati da bi ste znale o čemu pričam. Ovo pakovanje je od 750ml koje meni traje od Jula, i mislim da je ekonomičnije od onih manjih. Kako i vidite sa gornje slike dolazi u belom pakovanju, prošarano nekom bež masom. Isto što važi za dezodoranse važi i za gelove, ima veliki izbor i verujem da će te naći jedan baš za vas.

Dolazimo do sapuna. I mog aa-haaa ovde mogu da vam kažem da se oseća vanila, ali da je svakako jači šea puter. Koji ima 100 gr i trajaće vam. Sapuni imaju preslatka pakovanja, pa je teško odlučiti se, svaki put koji sad uzeti. Što se tiče samo sapuna, stvarno ga/ ih volim. Inače uzbegavam da lice perem sapunom jer mi bukne , ne znam zašto, no dobijem izgled babure i to se onda ne smiruje po nekoliko dana. No sa Dove-im sapunima nemam tih problema, nikakvi rogovi mi nisu izrasli, tako da su sigurni. Lepo sapunjanju i ne isušuju kožu, što mislim da je najvažnije. Isto tako kad sam išla na more mrzelo me je da vučem bilo šta za tuširanje, pa sam ponela dva ova sapuna. Koliko god da volim njihove gelove, nekad stvarno pomislim da su sapuni bolji.


Napokon smo završile i sa New in-om koji se vukao mesec dana. Naravno sada se nameće pitanje, da li ste koristile njihovu kozmetiku i kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

9 komentara

  1. Kada je su ruke u pitanju ja imam najvisa moguca ocekivanja i Dove sapun je jedini koji koristim vec godinama zato sto mi jedino on ne isusuje ruke bez obzira sto ih pirkam na svaki minut. Takodje obozavam i kupke iz istog razloga. Jedan od nasih najboljih drogerijskih brendova

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja volim Dove kozmetiku i tokom godina isprobala sam razne sto gelove za tusiranje, sto sapune. Generalno, svi su mi dobri, Dove mi je nesto kao i Nivea, sigurno i ''bezbedno''. I ja imam osetljivu kozu, pa sam jedno vreme korisitla iskljucivo sapune, ali sad koristim i neke gelove, mada gledam sastav i ne mogu da koristim bas bilo sta. Ove tri stvarcice konkretno nisam probala, ali cu obratiti paznju, narocito na sapun. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Generalno volim Dove, a obozavam njihove dezodoranse. Mogla bih da uzmem uskoro neki njihov losion, dugo ih nisam koristila. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni njihovi dezodoransi ne odgovaraju, bukvalno pocnem da se gusim kada ga naprskam..Aliii njihove kupkeee OBOZAVAM! :))

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam Dove kupke, stalno kupujem nove i koristim. Odlicne su. :D

    ОдговориИзбриши