Oblepikha Maska za oštećenu kosu || Natura Siberica

14:00

Drage moje,

Danas pričamo o nezi kose i prirodnoj kozmetici koja nam stiže iz daleke Rusije. Dugo sam razmišljala o Naturi Siberici i njihovim proizvodima, posle čitanja bezbroj pozitivnih komentara i iskustava odlučila sam se da kupim par proizvoda iz Oblepikha kolekcije. Kod mene su se kao start pack našle maska za oštećenu kosu, regenerator takodje za oštećenu kosu, gel za tuširanje i ulje za oštećene krajeve. No danas pričamo samo o maski, a u nekim narednim postovima preneću vam utiske i o ostalim proizvodima,

Maska dolazi u plastičnoj ambalaži sa koloritnim poklopcem. U pakovanju se nalazi 300 ml proizvoda, a cena je na sajtu 999 din, dok je u prodavnici nešto niža, te mislim da je oko 800.

Oblepikha kolekcija je rađena na bazi  ulja altajske bobice-Oblepikha ili pasjeg trna, a pored toga među sastojcima se mogu naći Marokansko ulje,  ulje kedra i makadamije. Dok je sama bobice pravi izvor vitamina, pa tako sadrži : Omega 3, 6, 7 i 9 zajedno, provitamine A, vitamine B1, B2, B3, B6, C, D, E i K1 i pored svega toga je i najbogatiji prirodni izvor Beta - Karotena.





















Maska nije parfemisana te ima vrlo prirodan miris, koji je meni u početku bio vrlo čudan i asocirao me je pomalo na miris piva. Sam miris se ne zadržava dugo. Maska je gusta, ali se lako nanosi i razmuzuje. Preporuka proizvođača je da se drži na kosi 5-7 min, ali je ja nikad ne držim ispod 30 min kao i sve ostale maske, pakovanja i sl. 

Krenula sam da je koristim, posle izbeljivanja kose, kada su nastala nešto veća oštećenja. Ona mi pomaže da kosa koliko toliko zadrži svoj sjaj, i polako je oporavlja. Definitivno je u pitanju najbolja maska koju sam probala za svojih 20 godina, jer se njeno dejstvo ne gubi posle par dana, već zaista dubinski deluje na dlaku i može se videti boljitak posle određenog vremena.






















Posle korišćenja, odnsono prilikom ispiranja maske nastupa ''ljigavi'' osećaj, koji je meni obično pokazatelj toga da će mi kosa biti mekana. Nakon ove maske na red dolazi ulje za krajeve i spremna sam da krenem :D

Od mene imate najveću moguću preporuku za ovu masku ali i za ostatak proizvoda iz Oblepikha kolekcije. I imam jednu napomenu, ako krenete po svoj primerak savršene maske, obratite pažnju na boju slova i trakicu na pakovanju. Maska sa zelenim slovima je za oštećenu kosu, odnosno za dubinsku regeneraciju, a sa ljubičastim je za normalnu i suvu kosu, odnosno za dubinsku hidrataciju.







You Might Also Like

0 komentara