Moja borba sa kilogramima

13:20

Verujem da ne postoji ni jedno žensko koje se u jednom trenutku svog života nije borilo sa kilogramima.
Nažalost ni mene nisu zaobišli. Zašto? Nije problem u tome što volim da jedem, jer ne jedem puno, problem je što je kvalitet hrane koju konzumiram jako loš, jer nema nikakvih pravila, osim onog da ne večerem. Isto tako kao što narkomani imaju fix Heroina, ja imam fix čokolade. Bukvalno počinjem da se tresem ako ne uzmem nešto slatko. No pod slatkim podrazumevam samo ono što sadži čokoladu. Niko nije rekao da sam normalna. Uglavnom ovde vam izlažem svoje apsolutno nezdrave navike kojih sam itekako svesna, ali nikada nisam znala kako da ih promenim.


U jednom trenutku vaga je pokazala 67, a za osobu koja ima jedva 160cm, to je bio poziv za budjenje. Osim što sam se osećala mizerno, nisam imala ni kondicije. I tada je po prvi put moja prava i prva borba sa kilogramima počela. Ishranu sam korigovala u stilu nema slatkog, nema hleba, nema sokova, i ješćeš kuvano. Jer kuvano nisam jela poslednjih 10 godina.
Pronašla sam na You Tube-u klipove od Jillian Michaels, koja je inače bila jedan od trenera u emisiji The Biggest Loser, (TLC kanal) a takmičari mislim da su se otimali oko mesta u njenom timu. Linkove od klipova ću vam ostaviti na kraju texta.Pretežno je u pitanju kardio, sa kombinacijom boxa i aerobika. Za par meseci pridržavanja, stalnog vežbanja, nekada i dvaput dnevno, i izbacivanja čak i mleka,ne mogu da vam opišem psihički bol koji sam trpela jer nije bilo kafe, uspela sam da izgubim 10kg. Mojoj sreći nije bilo kraja. No ubrzo nakon toga sam prestala da vežbam. I malo po malo sam se vratila i na stari režim ishrane. No uspevala sam da održim kilažu od 60kg. I to mi je bilo ok, s obzirom da se ne bavim nikakvom fizičkom aktivnošću, i šta jedem, dobro je da nemam 100kg.

No kilogrami su počeli ponovo da mi se vraćaju, i ako ne jedem više nego inače. Pa sam odlučila da svoju ishranu i apsolutno nezdravi način života promenim iz korena. Uz vežbe kao i ranije i fenomenalnu Jillian Michaels, otpočinjem i sa Hrono Ishranom, koja je pokazala neverovatne rezultate, kod mnogo većih od mene. No nije poenta samo u tome da doteram do 50kg, poenta je što je to zaista zdrava ishrana, i osim izgleda, dobijate i vaše zdravlje nazad. Ne mogu da vam opišem svoje uzbudjenje. Mrzim da vežbam da se ne lažemo, ali ono što me je uvek održavalo da nastavim, jeste krajnji cilj, slika šta sve dobijam ako ne odustanem. I ono najbitnije, što se može primeniti i u svakodnevnom životu ako vam ponestane motivacije JOŠ SAMO DANAS NEĆU (da jedem slatko, da pušim, da pijem, da odustanem). ili
JOŠ SAMO DANAS HOĆU (da vežbam, da učim, da se hranim zdravo)
Radujem se ovom putavanju, i nadam se da ću već za koji mesec moći opširno da vam napišem text, koji će imati i ishranu, i da ću imati da vam priložim i slike.

Još mi je ostalo da vas pitam, da li ste možda vi na režimu Hrono Ishrane i kako se za vas pokazala, ili koja je vaša priča sa borbom sa kilogramima?


https://www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w
https://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8

You Might Also Like

0 komentara