L'oreal Paris Casting Sunkiss Jelly

11:54

Ovo je pravo malo otkriće. Radi se o gelu za postepeno posvetljivanje kose, koji odaje utisak sunca u kosi. Sam proizvod dolazi u jako privlačnom pakovanju, sa prvom asocijacijom leta. Prošaranog pastelnim bojama, teško ga je ne uočiti. Pakovanje od 100ml za 700 din, mogu reći da nije preterano ekonomično. Ali su rezultati dosta dobri. Dolazi u dve nijanse 02 i 03. U mom posedu se nalazi 03 o kojem vam danas i pišem.




Kao što rekoh i u uvodu reč je o gelu za postepeno posvetljivanje kose. Razlog moje kupovine ovog čuda jeste što mi kosa ima jako taman pigment, i bez obzira što sam uzela drečavo crvenu farbu, na mojoj glavi to deluje smedje, i krajnje je frustrirajuće. No spas sam našla u ovom gelu, već posle prvog nanošenja video se blagi pomak. Gel se nanosi na suvu kosu, bez ispiranja, i trebalo bi da ga osušite fenom ili da ostavite da se osuši na suncu. Sve u svemu deluje u saradnji sa topolotom. Ja sam ga dva puta nanela na celu dužinu kose, i sad mi je kosa napokooon posle tri godine zaista crvena.





No s obzirom da ima samo 100ml a ja imam stvarno mnogo kose, da sam nastavila da ga stavljam na celu dužinu verovatno bih imala samo za još jedno korišćenje, i to je jedna velika zamerka. No nastavila sam da ga stavljam na krajeve, jer i dalje želim da budu svetliji, odnosno plavi. I da uspela sam, u početku su bili svetliji, sad su počeli da poprimaju plavičastu boju.





NAPOMENA: Ranije sam krajeve blajhala, opet da bi bili platinasto plavi, i bez obzira što sam ih ošišala, jedan deo kose mi je svetliji, jer sam se malo zaigrala. Tako da na delu koji je bio blajhan, tu je kosa počela da mi plavi, na moju veliku radost. A u delu gde je bila ''crvena'' je poprimila svetliju nijansu, tako da ne mislite da će vam kosa postati plava.















Gel ima prijatan miris dok je u tubi, ali mi se ne svidja kada se nanese na kosu, na svu sreću ne oseća se ništa kada se osuši. Gel je neke mlečne boje, i lako se razmazuje. I ono najbitnije ne oštećuje kosu.


Jako je bitno da pročitate mere predostrožnosti 





Sve u svemu rezultatima sam zadovoljna, no i dalje stoji da sam jako nezadovoljna odnosom količine i cene. Kao i činjenicom da je meni kosa do ramena, a da bih max, i to nategnuto max, imala za 4 korišćenja, za celu dužinu kose.
Da li ste koristile ovaj gel? Kakva su vaša iskustva?



















Rezultati mog korišćenja, kako vam se čine?

You Might Also Like

2 komentara

  1. Zaista radi. Kupila sam je proslog leta dok je bila na snizenju. Inace postoji u tri nijanse i koristi se za kosu koja nije farbana. Ja sam je nanosila na celu kosu i to mokru, jednom nedeljno, narednih sest nedelja. Kosa mi je jako tamna, pocelo je da se primecuje nakon trece upotrebe. Miris mi ni malo nije smetao, meni je nekako prijatan. Malo isusuje kosu.
    Pozdrav, Tijana.

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno ja uputstvo nisam ni citala do prvog koriscenja, ali eto radi i na farbanoj :D A na njihovom sajtu sam nasla samo dve nijanse, tako da hvala sto si me ispravila :) No nisam primetila da mi je kvalitet kose drukciji od kako ga koristim, verovatno jer koristim pored njega jos 10 preparata za ostecenu,isusenu kosu, iskrzale krajeve i sl :)

    ОдговориИзбриши