Makeup četkice || Divage

13:56

Drage moje,

Danas pričamo o jednom novom brendu na našem tržištu. Ukoliko ste u toku sa beauty/makeup novostima, sigurna sam da ste ispratile dolazak novog Italijanskog brenda kod nas, u pitanju je Divage. Oni u svojoj ponudi imaju široki asortiman proizvoda, koji prekriva gotovo sve potrebe jedne žene za beauty proizvodima.

U ponudi imaju proizvode za lice (prajmeri, puderi, bronzeri, rumenila, korektori, podloge i sredstva za skidanje šminke), oči (olovke, senke, ajlajneri, maskare, prajmeri i proizvodi za obrve), usne (ruževi, sjajevi za usne, olovke i prajmeri), nokti (lakovi za nokte, nega i skidači laka). Pored toga u njihovoj ponudi možete naći i parfeme i beauty aksesoare kao što su četke/ice za šminkanje, uvijači trepavica, pincete i sl. tome.

Mi danasa pričamo o beauty aksesoarima odnosno četkicama za šminkanje. Kod mene su se našle ona koja je namenjena za puder i jedna mala koja je namenjena za blendanje senki.






















Četkice su drvene, sa metalnim delom pri kraju odakle i kreće dlaka. Četkica koja je namenjena za blendanje senke ima prirodnu dlaku, i za mene potpuno neočekivano ima super performanse, odnosno ne jede proizvod. Osim za blendanje koristila sam je i za nanošenje tj. pakovanje senke gde se takođe lepo pokazala.



















Ono što mi se posebno kod nje svidelo jeste što ne moram sto puta da uzimam senku. Idealne je veličine za blendanje i laka je za rad. Tokom proteklih meseci sam je koristila i za konturisanje nosa i nanošenje hajlajtera na manje delova lica. Tako da možemo reći da ova četkica multitaskuje.

Cena četkice: 1.385,00 rsd
Link četkice: https://bit.ly/2Y87gx2




















Što se tiče četke za puder ona mi je bila iznenađenje, uglavnom zbog njenog izgleda. Četke za puder koje ja biram su nešto kraće i gusto zbijene kako bih mogla da izvučem maksimum iz pudera odnosno što veću prekrivnu moć. Ova četka je raštrkana i izuzetno mekana, gotovo flafasta, kakve su obično one za komapkt pudere.


















Prilikom korišćenja dobijala sam drugačiju završnicu nego gore spomenutim četkama. Odnosno dobijala sam jedan prirodan/ neutralan izgled kože, gde se puder veoma lepo stapao sa kožom. Prekrivna moć je bila logično slabija od one na koju sam navikla, ali nisam mrzela kranji rezultat. Ova četka mi je postala najbolji prijatelj kada radim nomakeup - makeup i kada želim da mi koža izgleda što prirodnije i prozračnije. Kao jedinu zamerku bih navela to što sam stekla utisak da jede dosta proizvoda.

Ovu četku nisam uspela da pronađem na njihovom sajtu, tako da ne znam njenu cenu, ali klikom ovde , možete pogledati slične proizvode.


















Ovako je izgledalo moje upoznavanje sa ovim Italijanskim brendom. Nadam se da ću u budućnosti imati prilike da se susretnem sa nekim njihovim proizvodima za lice, jer mi deluju veoma interesantno.

Da li ste vi do sada susrele sa brendom Divage i koja su vaša iskustva?





You Might Also Like

2 komentara