Kako do blistavog tena || Avon

12:28

Drage moje,

Danas se družimo sa jednim od noviteta koji nam siže iz Avona. U njihovom katalogu su sada svrstani proizvodi inspirisani korejskom negom. Pa tako možete birati između 5 maskica. Tu su 4 maske za lice, od čega su 3 u sheet formi i jedna maska u kremi, a pored njih možete naći i gel masku za punije usne.

Mi se u današnjem postu družimo sa '' Panda maskom'' koja je namenjena za predeo oko očiju i njena super moć je vraćanje blistavosti spomenutom delu lica.

Maskica dolazi u preslatkom pakovanju. Unutar nje se nalazi zaštitna kutija u kojoj se nalazi gel maskica prilagođena predelu ispod očiju. Hidrogel maska sadrži hijaluronsku kiselinu i zlatne čestice.
Hijaluronska kiselina je nežan sastojak koji hidrira i zateže kožu.





















Ono što mi se naručito sviđa kod ove maske jeste njena gelasta forma, pa samim tim lepo prianja na predeo oko očiju i ne odlepljuje se  tokom korišćenja (a to je problem koji sam imala sa proizvodima iste namene koji su bili u formi maramice). Maska ima veoma prijatan miris. Drži se 10-15 min, nakon čega je deo oko očiju osvežen, blistav i smanjena je nadutost. Tokom korišćenja sam primetila da maskica i nežno hladi predeo oko očiju što mi je dodatno prijalo.

Imam prirodno tamne podočnjake, maska povodm toga ništa ne radi, ali to nisam ni očekivala. Ali ono što obećava to i ispunjava. Odnosno hidrira deo ispod očiju i vraća mu blistavost i svežiji izgled.
Ostatak maske je potrebno utapkati u kožu. Još jedan plus ide tome što ne ostaje mnogo viška proizvoda na licu.

Cena ove maske u Avon katalogu je 1000 din, ali na popustu budu 629 din.

Jedina zamerka koju imam jeste što je jednokratna. Da li ste do sada probale nešto od K- beauty proizvoda?





You Might Also Like

0 komentara