No Frizz za dobar Friz || Creightons

20:27

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa engleskim brendom Creightons. Ovog puta u pitanju je linija Frizz No More pretežno namenjena devojkama sa loknama.





















Kod mene su se našli regenerator i sprej za umanjenje tog frizza- ili na našem rečeno nemirnih dlačica koje vode svoju politiku i kvare nam raspoloženje.


Regenerator dolazi u pakovanju od 250 ml. Ima veoma prijatan miris i srednju gustu strukturu. Proizvođač kaže između ostalog da ovaj regenerator treba da omekša i zagladi kosu i da je učini lakšom za stilizovanje. I naravno kako i samo ime kaže, da umanji frizz i da se izbori sa vlažnosti vazduha.

Meni je kosa prirodno talasasta, pa koliko god je fenirala i ispravljala uvek imam te neukrotive vlasi kose. Sa ovim regeneratorom sam dobila mekšu kosu i zaista je bolje sarađivala pri stilizovanju, ali nažalost nisam primetila da je uspeo da ukroti te nemirne dlačice.

Cena regeneratora u Lilly drogerijama je  399 rsd .


Sprej dolazi u nešto manjem pakovanju od 150 ml i sa plastičnim rasprašivačem. Ima isti miris kao i regenerator, samo što je prirodno njegova struktura daleko tečnija, kako bi se lakše nanosio na kosu. 
Proizvođač kaže da osim što takođe treba da umanji frizz, trebalo bi da lepše oblikuje lokne i da im pomogne da duže zadrže svoj oblik. U svom sastavu sadrži i Arganovo ulje tako da treba da obezbedi i dodatan sjaj kosi.

Sa ovim proizvodom sam bila zadovoljnija u smislu da mi je zaista pomagao sa tim frizz-om. Bolje rezultate sam ostvarila kada sam ga nanosila na suvu kosu, a kada sam i mogla da ispratim koliko ustvari pomaže kosi da se dovede u red. Svaki put kada bih ga nanela kao završni korak imala sam utisak kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona.

Cena u Lilly drogerijama je 479 rsd .



Da li ste probale nešto od ovog brenda i koji su vaši favoriti?




You Might Also Like

0 komentara