Korektori u olovci || Golden Rose

18:48

Drage moje,

Danas ćemo se upoznati sa jednim malim delom noviteta koji nam stiže od Golden Rose-a. Kada sam preturala po kutiji i razmišljala o čemu bih to prvo trebala da pišem i šta mi se to najviše svidelo, moj izbor je spao na ove korektore. Da napomenem da godinama unazad izbegavam kremaste korektore jer to jedinostavno nije bilo za mene, pa sam i sa ovim u početku bila vrlo oprezna i skeptična.


















Kao što i sam naslov kaže korektori nam dolaze u obliku olovke. Svaka od njih sadrži po 4 g proizvoda i za njih je potrebno izdvojiti 282 din, što mislim da je vrlo povoljno. Kod mene su se našli korektor (concealer), zatim korektivni korektor (namenjen za braon flekice - color corrector) i na kraju korektor za konturisanje (face shaping stick).




















Korektor i olovka za konturisanje su izrazito kremasti, i lako se radi sa njima, te bi ih preporučila i početnicima. Olovka za korektovanje je malo grublja, i malo teže se blenda, ali ništa značajno u odnosu na prve dve. Olovke imaju neki standarni miris koji se ni ne oseća pri radu.

U sam korektor, u nijansi 02, sam se zaljubila. Mogu slobodno reći da je ovo korektor koji mi odgovara po nijansi i odličan je za posvetljivanje. I ako sam se bojala rezultata, jer je kremasti proizvod u pitanju, vrlo prijatno me je iznenadio. Neće u potpunosti prekriti tamne podočnjake, pa ako imate neki dobar puder za setovanje, moja preporuka je i da ga iskoristite. Desilo mi se samo jednom da je postao ''kejki'' i to mojom krivicom, odnosno nisam ga izblendala do kraja. Sam proizvod će s vama izdržati ceo dan. Zbog svetlog tona delujem dosta odmornije i svežije nego ranije, kada sam koristila korektore sa žutim podtonom.

Što se tiče olovke za konturisanje (22) i za nju imam reči hvale. I ako je u pitanju topao ton, i mislila sam da mi neće odgovarati, kada se izblenda izgleda vrlo pristojno. Takodje je vrlo kremasta i laka za rad. Ovoj olovci dajem prednost u odnosu na praškaste pudere za konturu, jer dopušta preciznije iscrtavanje. Kada se izblenda daje suptilan i prirodan izgled, te ako ste pristalica jačih kontura ne verujem da će vam se svideti. Ja uvek dodam i malo praškastih proizvoda preko ovog, kako bih bila u potpunosti zadovoljna.

Što se tiče korektivne olovke (54)....hmm, ja nemam braon flekice na licu pa sam probala da je koristim za bubuljice, koje mi se povremeno pojave. Pokrije ih veoma blago, te definitivno nije proizvod namenjen za to. Kod mene bi eventualno mogao da služi kao olovka za konture ali sa mešanjem olovke o kojoj smo malo čas pričali.



















Kao i svi ostali proizvodi koji nam dolaze od Golden Rose-a i ovi su dermatološki i oftamološki testirani.

Koji je vaš GR favorit?





You Might Also Like

8 komentara

  1. Do sada ih nisam koristila ali zaista izgledaju jako korisno, rado bi ih isprbala! Pogotov mi se dopada ovaj najsvetliji, moram ga nabaiti, izgleda da mi je i vise nego potreban hah! Odlicna recenzija.

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. I ja sam najveci deo vremena koristila tecne, ali zbog ovih mislim da ipak prelazim na kremaste :)

      Избриши
  3. Super post! Recenzija je jako dobra,nikada nisam koristila ovakve korektore,ali izgledaju jako dobro i mislim da bih mogla potražiti ove ! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post Alex! Predivne fotografije, mislim da cu isprobati ovaj prvi buduci da mi trenutno treba neki korektor :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши