Keratin Pro || Creightons

18:25

Drage moje,

Da vam prvo i ovde čestitam Novu godinu i ako smo malo ozbiljnije zagazile u nju. Nadam se da ste praznike provele lepo u krugu prijatelja i porodice i da ste se odmorile i napunile baterije.

Ja sam bila vredna pa sam vam pripremila dosta postova, a i spremam vam neke novosti vezane za Instagram. U prvom postu u 2019. godini pričamo o nezi kose. Počasno mesto u ovom postu zazueo je Creightons šampon kao što ste mogle i da vidite iz naslova. Ovaj brend je relativno skoro stigao u Srbiju pravo iz Engleske. U njihovoj ponudi možete naći tuširalice, tečne sapune i preparate za negu kose. Mi danas pričamo o Keratin Pro liniji, odnosno o jednom preparatu koji dolazi iz nje.


Šampon dolazi u veoma lepom pakovanju u vidu tube, dok na kraju ima plastični otvor. U pakovanju se dobija 250 ml proizvoda, a njegova cena iznosi 339 din u Lilly drogerijama. Iz iste linije možete naći i regenerator i masku za kosu. Cene se slično kotiraju.

Šampon ima mlečno belu boju i srednje gustine je. Ima predivan miris, kao najskuplji preparati za negu kose ili lica i tela. Proizvođač kaže da on treba da vam pomogne da se otarasite ili makar umanjite onaj uporan frizz koji kosa često dobije, dok vam kosa pri tome ostaje svilenkasta i zaglađena. Pored toga još navodi da šampon na blag način čisti kosu od temena pa sve do vrhova kose, pri čemu dobijate maksimalni sjaj kose.

S obzirom da su mi novembar i decembar bili jako turbulenti kada je reč o šamponima za kosu, ovaj je došao kao smiraj pred kraj godine. Lepo peni i pere kosu, a meni još važnije lepo se ispira. Kosa zaista ostaje svilenkasto meka i negovana. Umanjuje frizz u nekoj meri, ali ako ne ostavljate kosu da se osuši sama. 

Sigurno ću ga u budućnosti kupiti još nekad, jedina zamerka koju imam jeste militraža. Kao neko ko koristi litarske ili polu litarske šampone ovaj sam potrošila kao od šale. U narednim postovima vam pišem o još proizvodia koji nam dolaze od ovog brenda a koji su posvećeni upravo umanjivanju ili eliminasanju frizza.

Da li ste do sada već probale nešto od Creightonsa?



You Might Also Like

0 komentara