**Hedera Vita** Sprejevi za telo

11:24

Drage moje,

Polako se vraćam pisanju. I odabrala sam da će ovo biti prvi post koji će probiti led. Ove sprejeve sad već koristim oko mesec dana. I toliko su mi se svideli, da me je uhvatili ludnica moram ih skupiti sve.
Ovo je moj prvi susret sa brendom Hedera Vita i, moram priznati da me je prijatno iznenadio. Kod mene su se našli sprejevi za telo sa aromama: kokosovog ulja i vanile, morske soli i, badema i meda.

Sprejevi dolaze u plastičnim bočicama sa rasprašivačem. Bočice sadrže po 100ml proizvoda i za njih će te morati izdvojiti oko 260 din, možete ih naći u Dm-u.
























Prvi koji sam uzela je bio plavi, odnosno sa mirisom morske soli. Mislim da ima univerzalan miris koji teško da će bilo koga razočarati. Ne znam za morsku so, ali mi miriše na morski vazduh i momentalno me vraća na more. Na onaj trenutak kada ustanete rano ujutru i izadjete na terasu i, slušate kako talasi udaraju o obalu. Ko još ne bi hteo da miriše na to?































Jedina zamerka koju imam, a koja se odnosi na sva tri jeste što se u prvi mah oseća i alkohol. Naravno, to posle izvetri i ostaje sam miris, ali bih ipak bila srećnija da se alkohola ne oseća uopšte.

Evo šta nam kaže proizvodjač:
Lagani sprej osvežava kožu svežim morskim mirisom. Sadrži šea buter koji dodatno neguje kožu. Proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja kao ni druge štetne sastojke, pa se može bezbedno koristiti kao dezodorans za eliminisanje neprijatnih mirisa ispod pazuha.
Način upotrebe:
Po želji možete prskati po celom telu. Ne ostavlja fleke na odeći.

Ja sam ga koristila kao parfem. Na koži se ne zadržava dugo možda 2-3 sata. Dok na kosi ostaje ceo dan, pogotovo ako naprskate dok je još vlažna. Što se tiče kao spreja za telo, ne isušuje kožu, niti je iritira na bilo koji način i ako u sebi sadrži alkohol. Brzo se upija i nije neophodno da prskate stotinu puta jer dosta izadje pri jednom prskanju.

Drugi koji sam uzela do duše greškom, ali ipak drugi, je bio sa kokosovim uljem i vanilom.































Za razliku od prvog spreja ovaj ima nešto sladunjaviji miris u kome preovladjuje vanila. Takodje potseća na leto i neku peščanu plažu, dok se vi sunčate sa slamnatim šeširom.

Evo šta nam kaže proizvodjač:
Lagani sprej osvežava kožu aromom kokosa i vanile i čini je nežno mirisnom. Sadrži kokosovo ulje koje dodatno neguje kožu. Proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja, kao ni druge štetne sastojke, pa se može bezbedno koristiti kao dezodorans za eliminisanje neprijatnih mirisa ispod pazuha.
Način upotrebe je isti kao i kod prethodnog i takodje ne ostavlja fleke na odeći.

I najsladje za kraj i to u bukvalnom smislu te reči: Badem i med
































Kada sam ga prvi put pomirisila oduševila sam se i znala sam da ću uzeti i njega. Kada je došao red i na njega, i kada sam ga napokon naprskala, shvatila sam da je za moj ukus miris presladak. I ako su sve mirisne note sve lepo iskombinovane i uklopljene, od ova tri koja posedujem ovaj ima najjači miris i tek počinje da prija mom čulu mirisa kada malo izvetri.

Evo šta nam kaže proizvodjač:
Lagani sprej osvežava kožu aromom badema i čini je nežno mirisnom. Sadrži ulje badema koje neguje kožu. Proizvod ne sadrži parabene, mineralna ulja, kao ni druge štetne sastojke, pa se može bezbedno koristiti kao dezodorans za eliminisanje neprijatnih mirisa ispod pazuha.

I dodjosmo i do kraja ovog posta. Da li bih ponovo kupila neki od sprejeva za telo? DA!
Pogotovo što nam sledi jedno vrelo leto, kada više uživam u blagim i svežim mirisima, nego teškim parfemima. I ako postoje lagani parfemi za leto, izabrala bih ove sprejeve jer mi se čine nekako prirodnijim i prikladnijim za leto, jer i sami mirišu na leto i, zašto ako već nekom možete biti asocijacija na plažu sa palmama to ne bi i bili?

Ostalo mi je to famozno pitanje kao i do sada: Da li ste koristile neki od sprejeva i kakva su vaša iskustva?

** UKOLIKO ŽELITE DA BUDETE U TOKU SA NAJNOVIJIM OBJAVAMA ZAPRATITE I MOJU FACEBOOK STRANICU OVDE **



You Might Also Like

2 komentara

  1. Анониман12. мај 2016. 14:17

    Posto sadrze alkohol, ne znam koliko je pametno stavljati ga ispod pazuha. Ali da, lepo mirisu, isprobah ih u dm~u.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se nisam usudilada ih koristim u tu svrhu, iz prostog razloga sto verujem samo Dove-u kada su dezodoransi u pitanju. Ali ovako kao sprej za telo su pravi pogodak :)

      Избриши