Loris Parfemi

12:48

Drage moje,

Danas vam prestavljam parfimeriju koja se bavi izradom replika poznatih imena parfema. Malo sam istraživala, i koliko sam uspela da shvatim dolaze nam iz Turske. Ono što verujem da će vas obradovati jeste sam kvalitet parfema, ali i pristupačna cena.

U toku je akcija, pa tako za 799 din možete uzeti parfem po želji od 50ml. Osim parfema možete naći i dezodoranse. Kod mene se našla replika Burberry Weekend. Parfemi dolaaze u belim kutijama preko kojih se nalazi ime parfimerije. Osim toga nalazi se i naznaka da ih treba čuvati van domašaja dece i koji su to sastojci.


























Parfem dolazi u jednostavnoj bočici, preko koje se takodje nalazi ime parfimerije.

Evo šta nam kaže proizvodjač:

Opis: Dugotrajni i izdašni parfemi prijatnih i avodljivih  i prepoznatljivih mirisnih nota za žene i muškarce.
Upotreba: Poprskati malu količinu parfema po koži sa udaljenosti od 20cm. Držati ga dalje od izvora toplote i plamena. Izbegavati kontakt parfema sa očima i iritiranom kožom.
























I sad deo koji verujem da sve interesuje, a to je: Da li su i koliko postojani?
Postojani su. U toku prvog dana se zaista oseća,a u toku drugog onako u naletima. Mene su originali uspeli u više navrata da razočaraju, pa sam se okrenula ovakvim parfimerijicama, jer i da omanete neće vam biti žao datog novca. I ono što verujem da će obradovati svako žensko, jeste što se alkohol ne oseća uopšte.
U svakom slučaju Loris parfemi me nisu razočarali u stvari premašili su sva moja očekivanja. I jedva čekam da se vratim po još par mirisnih nota. Ako se odlučite da svratite do ove parfimerijice verujem da će vas oduševiti kvalitet samih proizvoda kao i pristupačne cene.


Sastojci:



























Za kraj za vas imam pitanje na koje verujem da ste već navikle: Da li ste probale neke od Loris parfema i kakva su vaša iskustva?

Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objava zapratite i moju facebook stranicu OVDE





You Might Also Like

1 komentara

  1. Slazem se sa ovim Vasim opisom Loris parfema. Dve godine sam vec njihov prezadovoljni korisnik. Medjutim,zadnja tura koju sam uzela 01.02. 2020.je uzasna. Parfemi su toliko slabi i brzo izvetre. Posle nepunih mesec dana sadržaj iz boce mirise na alkohol a miris parfema je neznatan. Jos uz to je povecana cena na 990,00. Veca cena a pad kvaliteta.

    ОдговориИзбриши