Dermix

20:42

Drage moje,

Pričamo o Dermix kozmetici. Pre same recenzije popričaćemo o samom Dermix-u.

Inspired by science

Dermix brend je kreiran u skladu sa najnovijim dostignućima i osnovnim principima naučne dermatologije. Svi preparati iz kolekcije služe za negu kože i stimulaciju njene prirodne sposobnosti regeneracije i zaštite.
Dermix recepture su rezultat naučnog rada i dugogodišnjeg iskustva renomiranog Prof. dr M. Milojevića i naučnog tima Dermatološkog centra. Stručnost ovog tima u oblasti kozmetske dermatologije i njihova posvećenost očuvanju zdrave i lepe kože garant su visokog kvaliteta i idealne sinergije sastojaka u Dermix preparatima.
Efikasnost formula i veliki broj zadovoljnih korisnika Acne Intensive formule, Antibola, Venefita i Hemorodola najbolji su pokazatelji trajnog poverenja u naše proizvode. Odaberite i Vi najbolje za Vašu kožu.
Inspirisan naukom, Dermix je sinonim za lepu i zdravu kožu!  

Kod mene su se našli losion za lice i mleko za negu tela. Oba proizvoda dolaze u kartonskom belom pakovanju na kome se nalazi ime preduzeća i ime proizvoda.




















Sami proizvodi dolaze u plastičnim počicama od po 200ml. Obe bočice imaju simpatični sistem otvaranja sa odvrtanjem poklopca. Gde sam uspela da se zbunim pa je došlo do jednog transfera blama i onog: ''Nije žvaka za seljaka''. No kada sam prešla preko malih poteškoća došla sam do proizvoda pa i njihovog testiranja. 

Takodje da napomenem proizvodi nisu testirani na životinjama!

Krećemo od Losiona za lice:




















Evo šta nam kaže proizvodjač:
Redukuje dimenzije pora i čisti ih dubinski. Deluje keratolitički, antiseptično, tonizirajuće i antiinflamatorno. Dovodi do uklanjanja otvorenih i zatvorenih komedona. Pogodan je i za osetljivu kožu. Očistiti kožu lica ujutru i/ili uveče. Nakon čišćenja lica preporučujemo nanošenje Dermix Anti Age Hydratora za dalju negu kože.
Ovaj losion je malo reći da me je oduševio. Za čišćenje lica sam koristila pre samo vlažne maramice, da bih onda ubacila i micelarnu vodu, o kojoj možete pročitati ovde. I koja mi je bila super, sve dok nisam probala ovaj losion kada sam i shvatila da ni micelarna voda nije svemoguća. Odnosno čak i posle korišćenja micelarne vode ostaju očigledno neki delovi koji nisu mogli biti očišćeni, tada na snagu stupa ovaj losion koji pokupi sve ostatke i lice ostaje potpuno čisto. Jedina zamerka koju imam jeste što se oseća na alkohol. Pri tome ne isušuje lice i ne ostavlja lepljiv trag. 
Na poledjini se nalazi da je proizvod bez konzervansa i bez parfema

Sastav:
















Body Balm





















Dolazi u indentičnom pakovanju kao i losion, s tim što su ovde slova plava. Trebaće vam malo vremena dok ga istisnete iz bočice jer je gušće strukture. Miriše na limun.

Evo šta nam kaže proizvodjač:
Sadrži originalni kompleks za hidrataciju koji se brzo apsorbuje, pa koža postaje dugotrajno meka, nežna i glatka. Ne ostavlja mastan i lepljiv film. Naneti jednom dnevno na čitavu kožu ili suve delove. Pogodno za upotrebu kod beba, dece, trudnica i odraslih. 
I takodje nalazi se naznaka da je proizvod bez parabena.

Najviše pažnje mi je privuklo ovo da je pogodan za upotrebu i kod beba i trudnica, jer nam to ipak govori koliko nema štetnih sastojaka.

Kremica je nešto masnija, što meni nije smetalo jer imam suvu kožu, pa joj je to došlo kao praznik. Nije potrebna velika količina, u stvari bolje je držati se manje, kako ne biste zaglavili sa čekanjem da se upije. Kako nam sam proizvodjač i kaže koža ostaje mekana, nežna i glatka.

Sastav:



Ceo asortiman proizvoda možete pogledati na:
A možete ih zapratiti putem:

Da li ste probale nešto od Dermix proizvoda i kakva su vaša iskustva?







You Might Also Like

0 komentara