Golden Rose Velvet Matte Family

14:23

Drage moje,

U prošlosti sam pisala o pojedinim Golden Rose Velvet Matte ruževima, a danas spajam sve u jednu celinu. Pa ćemo pre početka recenzije obnoviti gradivo.

Ruževi dolaze u bordo mat pakovanju, sa logom brenda i nazivom proizvoda. Na dnu ruža možete videti koji je broj ruža , rok trajanja, koji je u ovom slučaju 24 meseca i gramažu odnosno 4,2g.
Ovi ruževi su postali must have medju ženskim rodom, zbog njihovog neverovatnog kvaliteta i neverovatno pristupačnoj ceni, koja je uglavnom oko 250 din. Ruževi su kremasti, i ne isušuju usne. Preživeće piće i neki lakši obrok. I ono što je meni omiljeno njihova savršena kremasta strukutura koje će vaše usne obožavati. Kvalitet nije srazmeran ceni, u pozitivnom smislu, jer ovi ruževi mogu parirati mnogo skupljim mat ruževima.

U mom posedu se nalaze 02, 04, 05, 11, 14, 16 i 20 čije će te i swatceheve videti :)









































































*** Golden Rose Velvet Matte 02 ***


02 Definitivno predstavlja jednu od najomiljenijih nijansi Velvet Matte ruževa. U pitanju je neka prljavo roze nijansa do boja mesa, kako ko tumači. Mislim da je to jedna od onih nijansi koje svima pristaju. Meni se nalazi u top 5 jer kada je nanesem usne mi deluju punije.

































































*** Golden Rose Velvet Matte 04 ***

04 je jedna Brbie nijansa, koja nije rezultat moje kompulsivne kupovine. Pošto sam prvi put u životu pocrne letos, mama se toliko obradovala i kupila ovaj ruž, malo je reći da ga ni tad nisam nosila. Boja je izrazito intenzivna. I kada kažem Barbie stvarno mislim na tu pink boju.




























*** Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama zapratite i moju facebook stranicu ovde ***








































































*** Golden Rose Velvet Matte 05 ***


05 je zaista narandzasta nijansa i od onih sa kojima treba biti oprezan jer ne pristaju svakome i ne zna svako da ih iznese, kao što sam recimo ja :D



























































*** Golden Rose Velvet Matte 11 ***


11-ca je jarko crvena nijansa, kojoj mislim da nedostaje slogan samo za hrabre. Mislim da bledim devojkama neće pristajati, opet krećem od sebe, koja sam takodje bleda. Ali zato mislim da je prava letnja nijansa kada dobijete preplanuo ten. Nije bas friendly što se tiče slikanja, tako da je ispala tamnije nego što zaista jeste. I kod ovog ruža sam primetila da ima nešto suvlju strukturu od ostalih i da se teže skida.



























U toku je nagradna igra, učestvujte i Vi ovde







































































*** Golden Rose Velvet Matte 14 ***


14-ca mislim da je na drugom mestu kod većine devojaka nakon 02. Ona je neke tamnije roze boje, koja minimalno vuče na ljubičastu. Mislim da bi najbolje pristajala devojkama sa čokoladno braon bojom kose.































































































*** Golden Rose Velvet Matte 16 ***


16-ca je prvi mat ruž koji sam kupila i nakon kojeg sam se vratila po još 6. U pitanju je smedja nijansa sa jakim narandzastim podtonom. No rekla bih da je neutralna i lako uklopljiva.






























































































*** Golden Rose Velvet Matte 20 ***

20-ca je kod mn broj jedan, prvensteveno jer volim tamne nijanse crvenih ruževa i mislim da ih nikada neću imati dovoljno. Ona se nešto teže nanosi pa treba jače pritisnuti.






























































































I to bi bio kraj ovog malo opširnijeg posta. Kao i uvek ostaje mi da vas pitam da li ste koristile Golden Rose Velvet Matte ruževe i koji je vaš omiljeni broj? :)

You Might Also Like

14 komentara

  1. Imamo dosta istih nijansi. Veoma sam zadovoljna pigmentacijom. <3 odlican post draga! Omiljen 02, 14, 32, 23 i jos mnogo njihhhh.

    ОдговориИзбриши
  2. Ovde jos jedna od brojnih ljubiteljki GRVM ruzeva :). Odlican post, bas si se potrudila. Imam 8 i 12, od tvojih nijansi dopadaju mi se 2 i 14, a u Liliju spazih i 9, ona bi mi fino stajala :). Preporuka za one koje jos nisu probale ove ruzeve, kvalitetni, pigmentovani, ne isusuju, ma divni su. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zahvaljujem :) Ja sam od Lilly-ja odustala, odnosno barem od ovih u blizini jer nikad nsita nema, pa sad kupujem bas u Golden Rose prodavnici gde imaju stvarno sve :D Bas cu pogledati i te brojeve sto si navela :D

      Избриши
  3. Svidja mi se post, lepo si sve prikazala. Ja imam jednu nijansu, 02, boja je prelepa i puna i stvarno dugo traje. Moja zamerka je da isusuje usne, najvise od svihmat karmina koje imam. :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam imala tih problema s njom, jedino mozda sa 11 bas je cudna boja i struktura :/ Probaj mozda da stavis neki balzam za usne ili labelo 10-15 min pre stavljanja ruza cisto da izdejstvuju pa skini pre samog skidanja ruza, mozda pomogne :)

      Избриши
    2. Uvek stavljam balzam ispod karmina. Ne znam da li bi mi tako bilo sa svim nijansama, videcu kad nabavim neku, ali sa ovom je tako. Mat ruz svakako mora da isusuje bar malo, ali ovaj dosta isusuje. Svakako s obzirom na druge kvalitete, ja sam zadovoljna. :)

      Избриши
  4. izgleda samo ja nikako da nabavim koji :D najlepsi su mi 05 i 16, pa ako ih nadjem-moji su :D

    ОдговориИзбриши
  5. Volim ih i koristim vec duze vrijeme.

    www.fashionroulette.net

    ОдговориИзбриши
  6. Da, boje su jako intenzivne, ali i meni isusuje usne. Mada ja imam prirodno suve. Inace sam bas bleda, tako da sam i ja cekala leto da malo pocrnim pa da stavim nijansu 04, ali i onda mi se cinio prejakim. Napokon sam skupila hrabrost za Dan zaljubljenih i evo kako izgleda na pravoj zimskoj bledoj kozi :) http://13thandbilicks.weebly.com/beauty/hot-pink

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ga uglavnom izbegavam jer nikako ne pronalazim nacin da ne izgleda cudno kada ga nanesem :( Ali mi se mnogo svidja kako tebi stoji :D

      Избриши