Biljina Svaštaonica + GIVEAWAY

16:25

Drage moje,

Danas pričamo o jednoj divnoj saradnji sa Biljanom Dudaš iz Novog Sada, koja je osnovala Biljinu Svaštaonicu. Pre nego što predjemo na nešto više, pozabavićemo se samom Biljinom Svaštaonicom.

Kako je nastala Biljina Svaštaonica?
Biljina svaštaonica nastala je pre nešto više od 6 godina. Ljubav prema kreativnosti i ručnim radovima nasledila sam od roditelja, a deda mi je bio poznati krojač, u to vreme modni dizajner, tako da je ljubav prema šivenju ipak prevladala. Završila sam kurs šivenja, kupila mašinu i krenula da šijem garderobu za sebe, jer sam uvek volela da imam garderobu koju ne nosi pola grada. Pokušala sam da šijem garderobu za prodaju, ali zbog raznih želja i prohteva odlučila sam se ipak da šijem nešto što svima odgovara- torbe i razne futrole i nesesere za odlaganje. Ono što je potrebno svakoj ženi.

Šta sve možemo naći u Biljinoj Svaštaonici?
Moj glavni proizvod je ceger. Izrađujem i nesesere, jastučnice, novčanike, rančeve, futrolice za telefon i odlaganje slušalica. A na nagovor drugih počela sam praviti i torbe od eko kože. Svi moji proizvodi su sa raznim printovima- crtežima, sarkastičnim i šaljivim tekstovima. Biram najkvalitetnije materijale, trudim se oko izrade jer mi je veoma bitno da kupci budu zadovoljni. 


Sada kada smo se upoznali malo više sa Biljinim radom, preći ćemo na same proizvode. Na moju veliku sreću u mom posedu su se našli jastučnica i neseser sa printom sove.




























Ono što sa sigurnošću mogu da kažem jeste da kvaliteta nikako ne manjka. I ono najlepše jeste što kod Bilje svako može naći nešto za sebe. Da li će to biti jastučnica koja će ulepšati životni prostor, neseser ili ceger, odlučite same, no jedno je sigurno obožavećete ih.





























Ono što mi se posebno dopada kod ovog nesesera jeste činjenica što u njega mogu da stavim sve ono što mi treba i ne moram da pravim kompromise.  Pa tako ovde staje: Tečni puder, puder u kamenu, bronzer, četka za bronzer, četka za puder u kamenu, sundjer za nanošenje pudera sa sve pakovanjem, ajlajner, maskara, krejon, korektor, ruž/evi i još ostane mesta. Tako da sam dobila svoju omiljenu rupu bez dna :D Pored neverovatnog kvaliteta i dizajna koji me je oduševio definitivno najveći plus pripisujem prostranosti i ako možda ne izgleda tako. 





















Isto tako i unutrašnjost nesesera vas neće ostaviti ravnodušnima. Sve je uklopljeno na najlepši mogući način.
Materijal: diolen, pamuk, poliester, damast
Održavanje: ručno pranje ili mašinsko na max 30ºC






















Jastuk me je isto tako apsolutno osvojio, jer mislim da nisam dobila stvar u žiotu koja mi je bolje pristaje od ove sove i tako mi svojom pojavom ulepša svako jutro.
Materijal: pamuk, poliester, damast
Održavanje: učno pranje ili mašinsko na max 30ºC






















I naravno za kraj sam ostavila najsladje, a to jeste i samo pakovanje, kojem je Bilja posvetila isto onoliko pažnje koliko i samim proizvodima.





















I za kraj gde to Bilja nalazi inspiraciju za stvaranje malih umetničkih dela

-Inspiraciju pronalazim svuda oko sebe- na ulici, u časopisima, na internetu. Dovoljno mi je da vidim recimo neku torbu i da mi u glavi sine ideja kako napraviti neki model torbe. Vidim neku kombinaciju boja, i već zamišljam kako bih ih uklopila u svoje kombinacije. Volim da se našalim da moj mozak radi 100 na sat.




























I naravno GIVEAWAY, koje smo vam zajedničkim snagama pripremile. Budite u toku sa objavama na mojoj facebook stranici, jer kasnije u toku dana kreće :)

Bilju možete naći na:

Facbook stranica 

Instagram 

Sajt

























You Might Also Like

0 komentara