Garnier Micelarna voda

13:31

Drage moje,

Danas pričamo o miceralnoj vodi od Garnier-a,a pre nego što predjemo na samu recenziju reći ćemo par stvari o samoj miceralnoj vodi i šta je to što je izdvaja od druge kozmetike za skidanje šminke.

Pa da počenmo:

1. Micelarna voda je manje agresivna od ostale kozmetike za čišćenje  lica, a ima bolji efekat.
2. Blaga je prema koži i ne izaziva iritacije.
3. Skida čak i najtežu šminku, a da pri tome ne izritira lice. Možete bez bojazni od peckanja, skidati šminku sa očiju sa njom.
4. Ne sadrži sapun ni alkohol.


Što se tiče konkretno Garnier-ove micelarne vode, ona dolazi u plastičnoj boci od 400ml, za koju će te morati da izdvojite 400-500 din. Ima plastični poklopac, koji kad otvorite ima neka vrsta dozera. Na boci je istaknuto je otklanja šminku,  umiruje kožu i da se ne ispira. Pored toga još je istakunuto da je dermatološki i oftamološki testirana. Na poledjini se nalazi nešto više o samom proizvodu i na koji način se koristi.



A evo šta nam kaže i sam proizvodjač:

Micelarna voda za čišćenje:
Micelarna voda u jednom potezu uklanja šminku, čisti i umiruje kožu lica.
Kako deluje: Garnier po prvi put predstavlja micelarnu tehnologiju u proizvodima za čišćenje: više nije potrebno utrljavati formulu kako biste se oslobodili nešistoća i šminke jer micelarni rastvor na njih deluje kao magnet ostavljajući kožu savršeno čistom. Umirujuća formula koja odgovara svim tipovima kože, čak i osetljivoj. Bez parfema. Nanesite na lice, oči i usne uz pomoć tufera, bez trljanja. Nije potrebno ispirati.

Sastojci:





























Što se tiče mog iskustava sa ovom micelarnom vodom, imam samo reči hvale. Imam jako osetljivo lice, koje je pri tome i masno, priznaćete nije najsrećnija kombinacija, ali od kako koristim ovu vodu skidanje šminke više ne uzimam pod teške fizičke poslove.


Uvek nosim ajlajner, no njegovo skidanje je me je uvek zamaralo jer bi se uvek užasno razmazao do te mere da sam izgledala kao neki rakun ili možda panda. Kod ove vode je super to što ne razmazuje, odnosno to bude minimum minimuma što se razmaže. U par pokreta se skida sva šminka bez drljanja i iritiranja, što mi je jako bitno. Nema nikakav miris kako nam je i sam proizvodjač rekao, lično nemam problem s tim. Ne ostavlja onaj lepljiv trag tokom sušenja kao većina proizvoda za skidanje šminke i ne zateže kožu. Ostavlja je hidriranom i negovanom.
 Takodje koristim je pre samog šminkanja kako bih uklonila višak sebuma, i definitivno produžava period pudera dok se ne prosija. Jedina mana je možda cena, koja je viša nego kod ostalih sredstava za uklanjanje šminke, a koja opet varira od proizvodjača do proizvodjača.

Moja ocena: 9/10

Ukoliko želite da budete u toku sa nanovijim objava zapratite i moju facebook stranicu ovde

You Might Also Like

7 komentara

  1. Videla sam da je sadavaljda Balea, tj. DM predstavio svoju micelarnu. Bas me zanima da li ce ona uspeti da bude dobar parnjak za ove brendirane. Bilo kako bilo ova je odlicna :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Moram priznati da nisam probala bas nista od Balee, tako da ne bih znala sta da ti kazem sta bi se moglo ocekivati :) Ali mi je drago da ti se dopada ova :)

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je ovo savršena formula, bez suza i iritacija. Jedina, zapravo, pored Sebium od Bioderme. Baleina me je razočarala jer pošteno štipa za oči. Dobro je što je dostupna i na akcijama, pa cena ide i do 50% dole ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je bio moj mrpvi susret sa micelarnom vodom, i mogu reci da bolje nisam mogla da izaberem :)

      Избриши
  4. Fotografije su predivne! :) Bas mi se dopadaju :) a micelarna voda je super :)

    ОдговориИзбриши
  5. Isprobala sam ju i bila mi je dobra, ali više volim Byphasse koja je za sličnu cijenu meni puno bolja :)

    ОдговориИзбриши