Veštačke trepavice || Rosegal

21:21

Drage moje,

Danas se družimo sa veštačkim trepavicama sa Rosegala, a koje su mi postale neizostavni deo makeup-a. Uvek sam u potrazi za trepavicama koje su što približnije prirodnim. Mislim da sam ovaj put ubola premiju.

U pakovanju dolazi pet pari trepavica, dok je njihova cena 3,20$ što mislim da je super povoljno jer kod nas obično toliko košta samo jedan par. Nekog srednjeg kvaliteta su, nisu sama plastika, lepo prijanjaju uz oko ali mi se čini i da se brzo odlepljuju dok tih problema nemam sa Aurom. Koristim u oba slučaja isti lepak za trepavice, odnosno Aurin.
Trepavice nisu gusto nabijene i lepljene su cik-cak, te kad se stave zaista izgledaju kao produžetak vaših.


Mislim da su odlične za početnike u šminkanju, što zbog pristupačne cene što zbog količine koju dobijate. Ukoliko ih redovno čistite nakon svakog korišćenja mogu vam dugo potrajati.  




You Might Also Like

0 komentara