Balzam za usne || Eos

16:43

Drage moje,

Danas pričmao o toliko važnoj nezi koju nekada zanemarimo, jer nemamo vremena ili nas jednostavno mrzi, odlažemo je za neki drugi dan. Koliko god da je nega kao sam pojam bitna u zimskom periodu, mislim da još više dobija na značaju kada dođu tropske temerature, a koje bivaju sve gore i gore iz godine u godinu. Kako bivam starija na značaju dobija pravilna i kvalitetna nega, a šminka se stavlja u drugi plan. Danas pričamo o balzamu za usne, od koga uspešno bežim 23 godine, ne zato što ga ne volim, nego što uvek zaboravim. Na moju veliku sreću vraćam se u velikom stilu sa Eosom.




















Eos ili kako se još u popularno zove ''jaje'' dolazi u kartonskom pakovanju, koje je ovde sekundarno, dok je primarno napravljeno od kvalitetne i čvrste plastike. U pakovanju se nalazi pozamašnih 7g koje neću uspeti da potrošim ni za tri života. Ovo jajašce je pre nekog vremena steklo planetarnu slavu, pretpostavljam prvenstveno zbog svog lepog i interesatnog dizajna, a onda i zbog kvaliteta i količine koja se dobije.





















Kod mene se našla kombinacija mirisa mente i vanile, tako da pretpostavljate da želim da se uselim u ovo pakovanje i ne izađem više nikad. U pitanju je proizvod koji je 99% prirodnog porekla, što je kod mene uvek plus.





















Kada ga otvorite, naći će te pozamašnu izbočinu, pa je samim tim jednostavan za korišćenje, odnsno ne morate koristite prste i umusaviti se. Kada se nanese na usne nije masan i vodenjkast, što mi je  vrlo bitno, jer ne podnosim taj osećaj. Usne ostaju nestvarno meke, negovane i hidrirane, i to do 48h, bez preterivanja. U zimskom periodu kada sam ga mahnito koristila, uspevao je da mi spase ispucala usta u roku od nekoliko dana i tu mi je kupio.























Kao jedinu manu bih možda navela cenu, ali je u Dm drogerijama često na sniženju pa ga možete naći i za 500 i neki dinar. Ako ste ljubitelj balzama i labela za usne, onda će te umeti da cenite odnos njegove količine i cene. U Dm-u možete naći nekoliko varijacija mirisa i pakovanja, i samim tim odabrati onaj koji najviše odgovara vašoj ličnosti i preferencijama.

Pored labela od Eosa možete naći i mleka za tela kao i kreme za ruke, koji su takođe često na sniženjima u Dm-u.

Da li ste nešto koristile od ovog brenda i koja su vaša iskustva?


You Might Also Like

0 komentara