Aura Prime me!

11:36

Iskreno nisam videla neku bitnu primenu ovog proizvoda dok ga nisam kupila, sada ne mogu da zamislim da nije prisutan u svakodnevnoj makeup rutini.

Zašto je primer toliko koristan?


  1. Pripremiće te lice za puder
  2. Pomaže da vam puder ostane tokom celog dana na koži bez isijavanja
  3. Sprečava sušenje kože
  4. Takodje omogućava lakše nanošenje pudera i služi kao zid izmedju pudera i kože

On je bio deo nabavke za onu svadbu, no koristila sam ga i pre tog dogadja za svaki dan i bila sam prezadovljna. Koža mi stvarno nije bila usijana, a puder se nije ni pomerio. No ta svadba jeste bila izazov, jer sam uspela da se izbubuljičavim kako nisam ni u pubertetu, pa jedan puder nije imao toliku moć, ako ste čitale taj post primetićete da sam koristila i Rimmel Lasting Finish i Aurin Cover me i da izdržao je i to, kada am se vratila sve je stajalo na svom mestu. 

I pored toga, htela sam da vidim koliko je dobar, jer nisam ni očekivala da bi mi Rimmel pravio problem, umesto njega nanela sam od Aure Cover me koji je dosta teži i od koga se usijam, prošao je test, stvarno je prošao test, bila sam 6h napolju ni naznaka viška sebuma. Uz pomoć ovog primera sam uspela opet da zavolim taj puder.





































Osim divne magične moći ovog primera trebala bih još da vam kažem da dolazi u beloj tubi na kojoj su istaknute bitne informacije kao što su:

  • Za trenutno svetliju i ujednačenu kožu
  • Minimanizuje diskoloraciju kože

  • Baziran je na vodi
  • Instantly resh (jer ne bih znala u kom kontekstu da prevedem)
  • Brzo upijanje

Pored ovoga nešto detaljniji opis proizvoda i uputstvo za upotrebu se nalaze na poledjini zajedno sa sastojcima. Tubica sadrži 30ml i cena je 559 din.



Primer je bele boje, dok miris mene lično potseća na kremu za ruke, lako se nanosi i razmazuje. No ja sam koristila sundjerčić u tu svrhu i umesto razmazivanja sam tapkala, čini mi se da su bolji rezultati tada. I ono što će obradovati mnoge jeste da nema Parabena.



Da li ste koristile ovaj proizvod, kakva su vaša iskutva?

Kako bi bile u toku sa objavama zapratite i moju fb stranicu
https://www.facebook.com/alexsparrowblog?ref=aymt_homepage_panel



You Might Also Like

4 komentara