Čišćenje nesesera

12:02

Malo sam se ulenjila, i kasnim sa čištilištem. Osim što će biti čišćenje nesesera biće i new in ovog puta. Smatram da je bezveze da dva puta pišem isto.

Prvo bih počela sa Mixinom kremom za umirivanje crvenila. Kojom sam apsolutno oduševljema i obožavam je. Kako imam jako osetljivo lice, koje ne trpi promene vremena, lošu šminku i kozmetiku, i odmah se pobuni, ovo je pravo malo čudo u tubi. Očekujte jako brzo post o njemu, gde ću vam nešto detaljnije pisati o ovom proizvodu.






















Tu je zatim maska za kosu od Le Petit Marseiliais (umrla sam dok sam ispisala ime) i u pitanju je maska za oporovak kose odnosno za farbanu i ošćenu kosu. Kako sam izdržala čitavih mesec dana sa smedjom kosom i onda se ofarbala u tamno ljubičsto, jer da, I'm like that. Super mi je došla pose samog farbanja, krenućemo od stvari koje mi se svidjaju, a to su pakovanje, i to da kosu zaista čini mekom, čak i krajeve. Ono što mi se ne svidja jeste što je jako gusta, i ima jako čudan miris, ali srećom ne zadržava se, opet, opširnije u nekom od narednih postova.






















 Uglavnom sledeći proizvod bez kog ne mogu da zamislim dan je Schwarzkopf-ov regenerator, možete opširnije pročitati ovde.
Ali ukratko štiti kosu od sunčeve svetlosti i smrzavanja, daje kosi sjaj i divno miriše.

















Tu su naravno i ruževi od Golden Rosa, koje apsolutno obožavam, zbog svega što jesu, kremaste strukture dobre postojanosti i pigmentacije, opet kako se ne bih ponavljala možete opširnije pogledati ovde.

















I razočarenje ovog meseca pada na Essence maskaru Plump no Clump, samo zbog četkice, koja je užasna i zaratila sam s njom. Sve ostalo je ok.



To bi bio moj spisak za April mesec, jeste li koristile neke od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva, i koju bi ste recenziju htele pre da uradim za Mixu ili za Le Petit Marseilials? :)











You Might Also Like

2 komentara

  1. Svidja mi se naslov posta. Ja sam pocela da sve praznim oko sebe, pa tek onda kupim. I polako smanjujem labela i to mi dobro ide

    ОдговориИзбриши
  2. Moram reci da ti zavidim ja sam od onih kompulzivnih, i jednu zavisnost zamenim s drugom, recimo sad ne uzimam stalno senke, ali uzimam ruzve :D

    ОдговориИзбриши