Fashionista

16:22

Okej s ovim želim da počnem već neko vreme, ali smatram da bih trebala prvo da napišem uvod, da ne bi došlo do nesporazuma.
Ne smatram da se razumem u modu, i da sam neki modni guru, ako očekujete neke poznate marke, na pogrešnom ste mestu.
I ako mi se desi da nekad nadjem neki lep komad po popularnim radnjicama, ipak većinu garderobe nalazim svuda po Beogradu, jer nemam kompleks da piše Zara, Bershka, Max Mara i ostale gluposti. Tako da iskompleksirani ljudi neka me se zaobidju moj blog nije mesto za lečenje istih.
I ako volim da verujem da imam neki svoj ekcentrični look, istina je da kad ustanem ujutru i kako budem raspoložena u skladu s tim se i obučem i našminkam.
 Primetiće te i same kada krenem s ovim delom, koliko su u stanju te odevne kombinacije da variraju.
Neću krenuti odmah sa ovim delom, kako sam zatrpana obavezama, ali kroz nedelju dve, možete očekivati prvi post, takodje neće biti preterano česti, možda samo par puta mesečno, no nadam se da će vam dati neku ideju.

You Might Also Like

3 komentara