Prime and Fine - Goodbye Pores || Catrice

14:23

Drage moje,

Danas pričamo o prajmeru koji se provlačio kroz moj Instagram feed još od oktobra 2018. godine. Sada kada je gotovo na izmaku vreme je da vam prenesem svoje utiske.




















Prajmere sam ranije nešto ređe koristila, jer nisam imala naviku da ih nanosim na lice. Međutim naterala sam sebe da ovaj koristim svakodnevno kako bih vam prenela što bolje utiske. Nanosila sam ga pre pudera i BB kreme. Koristila sam kako za dnevnu tako i za večernju varijantu . Struktura je gelasto - kremasta, ali je veoma lagana, gotovo pufnasta. Lako se razmazuje i brzo se upija.

Blago zagladi pore i stvori lepu pripremu za puder i dalje šminkanje. Kako bih stekla pravi utisak o tome šta on zaista radi, nekim danima sam ga stavljala, a drugim danima sam ga preskakala. Došla sam do zaključka da solidno produži vreme trajanja šminci i odloži prosijavanje kod masne kože.

















Obećava blagi blur efekat, a koji i dostavlja. Nije u pitanju nikakvo ludačko dejstvo, te ako ste to očekivale od ovog prajmera, najbolje bi bilo da ga preskočite. Ovaj prajmer ima nekoliko verzija, pa verujem da možete naći neku koja će najviše odgovarati vašim dnevnim potrebama. Cena mu je oko 500-600 rsd i smatram da dobijate ok kvalitet za tu cenu.

Koji su vaši omiljeni proizvoda od Catrice-a?








You Might Also Like

1 komentara

  1. Iskreno, nisam koristila prajmere dok ih nisam dobila u svrhu testiranja, ali moram da priznam da mi mat puderi mnogo lepše izgledaju na licu ukoliko pre toga nanesem prajmer.
    Trenutno koristim Ingrid, pri kraju je, pa možda i probam ovaj :)

    Call me shopaholicc

    ОдговориИзбриши