Mauve pink || Farmasi

13:47

Drage moje,

Osvanuo je i taj dan. Ovaj tečni mat karmin vam spominjem već mesecima, ali sa dobrim razlogom. Apsolutno sam zaljubljena u njega! Ja?! Koja mrzi sve roze što postoji sam oduvana, neobjašnjivo zaljubljena u ovu nijansu.




















Sa Farmasi kozmetikom sam se susrela u par navrata, ali ništa zaista ozbiljno. Isto koliko me je iznenadila BB krema svojim kvalitetom i postojanšću, a o kojoj možete pročitati ovde, isto me je tako iznenadio i ovaj karmin.

Zašto inače ne volim roze nijanse? Jer su sve na koje sam nailazila bile isuviše jarke, previše roze, previše veštačke, i jednostavno previše. Kada sam videla ovaj karmin, pomislila sam: '' Da li je moguće da dobijam sve roze?'' , međutim kako to obično biva, predala sam se svojoj radoznalosti i ubola apsolutnu premiju.





















Karmin dolazi u povećem pakovanju (4 ml), sa standardnom aplikativnom četkicom. Ok je za korišćenje, ništa senzacijalno, možda bi valjalo da je malo pljosnatija i fleksibilnija. Karmin je neke srednje gustine vuče ka većoj, ali se iznenađujuće lepo nanosi i razmazuje.

Brzo se suši na usnama i veoma je prijatan za nošenje, uvlači se blago i borice usana, ali nikada nisam osetila nelagodu zbog toga. U Farmasi katalogu ga možete potržaiti pod nazivom Matte Liquid Lipstick, nijansa koja se kod mene nalazi je 01 Mauve Pink.

Koji su vaši favoriti kada je u pitanju Farmasi?







You Might Also Like

0 komentara