Mat tečni ruževi - MARK. || AVON

17:20

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa mat tečnim ruževima, kojima popularnost ne jenjava već godinama. U današnjem postu ću vam preneti svoje iskustvo sa ruževima pomenutog tipa, a koji nam dolaze iz Avon-a. Avon je relativno skoro izbacio svoju verziju mat tečnih ruževa i čini se da su svi pohrlili da ih isprobaju. Tu negde sam se našla i ja :) U nastavku teksta moći će te da vidite nijanse Irresistible, Whipped latte i Dare to be bare.



















                                                                                    *Irresistible , Whipped Latte, Dare to be bare

Karmini nam dolaze u ljupkim plastičnim pakovanjima koji sadrže 7 ml proizvoda, a za koje će te morati da izdvojite oko 400 din kada su na sniženju. Karmini imaju standardizovanu četkicu, pa je lako naneti proizvod na usne.























Karmini imaju vrlo prijatnu, kremastu formulu koja ne isušuje usne. Mada bih rekla da se nikad zaista ne osuše do kraja. Nijanse koje su se našle kod mene su vrlo intenzivne, pa verujem da će mi biti pravi saveznik prilikom predstojećeg leta. Iako su vrlo pigmentovani, mislim da nisu pravi izbor ukoliko volite da docrtavate usne.



















                                                         *Irresistible , Dare to be bare, Whipped Latte, 

Moj savet je da ih imate uz sebe kad krenete do grada, jer krenu suptilno da se skidaju posle pića/ hrane/ cigara.






















Verujem da će te u katalogu naći nijansu koja vam odgovara, jer je pridato dosta pažnje tome da su primenljive kako za dnevnu tako i za večernju šminku.

Da li ste do sad probale Mark tečne ruževe?










You Might Also Like

0 komentara