Akcija za maturante || Golden Beauty Shop

17:39

Drage moje,

Danas vam sa velikim uzbuđenjem prenosim divne vesti. Pomalo sam vam već rekla o čemu se radi na Instagram Story-jima, a ovde vam malo opširnije pišem. Naime, Golden Rose je odlučio da obraduje male i velike maturante, pa tako u njihovim prodavnicama, Golden Beauty Shop-ovima možete ostvariti 10% na ceo asortiman proizvoda, 20% na profesionalnu šminku i frizuru kao i 25% ako odlučite da se čitave smačkate baš kod njih, odnosno da odradite frizuru, šminku i nokte.





















A ako odlučite da ''lupite'' i koji selfie nakon sređivanja, uz hashtagove #goldenrosesrbija i #goldenbeautyshop možete  ostvariti 20% na njihov čitav asortiman. Jedino što je potrebno jeste da se u njihovim radnjama (Aviv Park Zvezdara, Aviv Park Pančevo, Aviv Park Zrenjanin) pojavite sa đačkom knjižicom ili indeksom.















Pored silnih popusta koje nam Golden Beauty Shop nudi, takođe možete učestvovati u nagradnoj igri, tako što će te popuniti kratak upitnik i time sebi obezbediti šansu da osvojite gift karticu za njihove objekte.
















Ja sam se danas družila sa divnim devojkama u Aviv Parku Zvezdara gde smo se odlično zabavile. Osim što smo isprobavale proizvode i razmenjivale iskustva, one su se pobrinule da se osećam kao i da ja opet idem na maturu.





















Ja sam se prepustila profesionalcima ovaj put i maksimalno uživala u njihovom društvu.





















U salonu i šminkerskom delu je vrlo užurbano, ali je atmosfera pozitivna, pa sve i da dođete neraspoloženi jednostavno će te se zaraziti i izaći sa osmehom.





















Devojke su vesele i uvek raspoložene da vam pomognu ili preporuče proizvod, a kada ste tu zbog njihovih usluga, važi pravilo da ''Dogovor kuću gradi''.

















Ono što me je najviše oduševilo osim umeća ovih devojaka, jeste ta  kućna atmosfera, pa sam se tako vrlo prijatno i opušteno osećala, kao da sam došla kod prijateljice na kafu. I ako je možda znanje najbitnije kada odlazite kod frizera ili šminkera, kod mene igra i veliku ulogu kako se ja osećam u salonu i sa tim ljudima.





















A kao što možete videti, mogla sam ceo dan ostati sa njima i ako smo se tog jutra prvi put upoznale. Veliki plus je naravno i stalna komunikacija sa mušterijom i njihova velika želja da odrade posao na pravi način i da vi iz njihovog salona/ prodavnice izađete zadovoljne.





















A ukoliko vam se određeni proizvod naručito svidi u toku šminkanja, možete ga kupiti na licu mesta, bez dodatnih komplikacija. Kada su ovi profesionalci završili sa mnom, izgledal sam ovako :



Od mene još jedno ogromno hvala ovim divnim devojkama, a za vas imam jedan jedini savet, a to je da zakažete svoj termin i ne brigate kako će te izgledati na svojoj maturskoj večeri.





You Might Also Like

0 komentara