Flamingo Shirt || Zaful

16:21

Drage moje,

Nastavljamo radno. Danas ću vam pokazati kako izgleda druga majica koja mi je stigla u paketu sa Zafula. U pitanju je vrlo jednostavna pamučna majica, koja ima uradjenu aplikaciju u vidu čupavog flaminga po sredini.




















Kao što sam spomenula, majica je pamučna, pa je samim tim vrlo prijatna i po ovim paklenim temperaturama. Jeina zamerka jeste možda model majice, a koja je sečena potpuno ravno, kao što možemo spaziti kod muških modela.




















Ono što me je najviše brinulo jeste bilo pranje i da li će flamingo otpadnuti prilikom istog. No na moju veliku radost ostao je na mestu i to bez i jedne otpadnute dlačice. Da napomenem da sam je prala ručno, jer nisam imala hrabrosti da je strpam u mašinu. Ova majica mislim da mi je jedna od najdražih koje sam dobila tokom cele saradnje sa Zafulom, zato što je drukčija i ima dobru foru.

Majičica je trenutno na sniženju i možete je kupiti po ceni od 15,49$
A možete je poručiti klikom na link: https://goo.gl/OvFVqm
Osim ove majice možete pogledati i pliš haljine i bluze koje su trenutno na sniženju klikom na link: https://goo.gl/iwRUhm







You Might Also Like

1 komentara