Uporedna recenzija Avon-vih ruževa

11:22

I tako s ovim postom završavam prošli New in, napokon, zaista se odužio, i dodjem vam još jedan New in u sredu i onda idem na zasluženi odmor, pa se kuckamo kad se vratim. Danas sam tela da vam pretstavim dva Avon-va ruža jedan je iz kolekcije Extra Long Lasting i to u nijansi Cappuccino i drugi iz kolekcije Ultra Color Indulgence u nijansi Chocolate Rose.






























Krenućemo od Extra Long Lasting je neki braonkasto bež boje, sa narandzastim pod tonom, koji nekim danima dolazi više do izražaja nego drugim, zaista jeste Long Lasting, preživeće i piće i hranu, ima miris koji mene lično potseća na Huba Buba žvake. Karmin kao sam izgleda dosta grubo, ili je to samo do mene, ali se lako nanosi i razmazuje. Kao što možete videti dolazi u ovom lepom crvenom pakovanju gde je i naznačen njegov naziv. Kako je crven verujem da će to olakšati rovarenje po neseseru.


























Drugi meni draži jeste Chocolate Rose, i ako je pun mana. Ovako u pakovanju deluje kao da ima lepu braon boju, no kada ga nanesete ta lepa braon boja nepostoji, i naravno tu je neravnomerno nanošenje koliko god pokušavale, i verovatno ono što najviše zameram jeste što uvek deluje neuredno. Nema dugu postojanost, tako da će teško preživeti piće ili hranu. Dolazi u plastičnom pakovanju kao i prošli, samo je njegova srećna boja crna. I ne nigde nije naznačen naziv. Zašto mi je draži? Zbog boje, koja nekim danima može da se izvuče, jedva alli može.





































Extra Long Lasting Cappuccino

























Ultra Color Indulgence Chocolate Rose sa malo manje dnevnog svetla





















Ultra Color Indulgence Chocolate Rose kada ste napolju


I to bi bilo to za ovaj post. Kako vam se čini, da li ste koristile njihove ruževe, imate li favorita?





You Might Also Like

0 komentara