Golden Rose lakovi za nokte

14:48

Ne znam kako se vi borite sa ovom vrućinom, no ja umirem, čini mi se da je najbolje napuniti kadu i ne izaći dok ne prodje ovaj vreli talas. Ako imate neku tajnu za uspešno rashladjivanje molim vas podelite sa mnom.
Pravo leto je ipak došlo malo se i zanelo, sa letom došle su nam i letnje boje Golden Rose lakova, kojima sam toliko oduševljena, da nemam više potrebu da probam bilo koje druge, oni su za mene apsolutni pobednici, ostaju na noktima do 7 dana i jače, boja je bogata, tekstura baš onakva kakava treba da bude, brzo se suše i nema onih žutih mrlja kada ih skinete kao što neki lakovi umeju da ostave. Četkice su pljosnate i odlično nanose lak, dovoljan je samo jedan sloj.

U mojoj skromnoj kolekciji su se našli (pišem redom onim kako se nalaze na slici dole)
 Golden Rose Color Expert  67 08 72 imaju po 10.2ml i cena je nešto malo preko 100 din
 Golden Rose Rich Color     13 ovaj ima 10.5ml i takodje cenu nešto preko 100 din
I imamo jednog uljeza Flormar 319 White Dance s tim da s njim nisam oduševljena, ustvari pravo je razočarenje izgleda kao bazni lakovi, boja je malo više bela kada se stavi baza, ali se predugo suši, čak po nekoliko sati, nisu pomogle čak ni kapi za brže sušenje. Flormar sadrži 11ml.
Odmah da se izvinim jer mi nokti trenutno nisu baš reprezentativni, ali moja borba za prirodne nokte i dalje traje, tako da će u budućnosti biti duži i lepši.







































































































I to bi bilo to za današnji post, kako vam se čini, da li imate svog favorita?


                                                                                                                                    Do sledećeg puta A.S.

You Might Also Like

2 komentara