Dnevni makeup

15:45

Ukoliko nemate ideju kako da se svakodnevno šminkate, a ne želite da gubite previše vremena, i ustajete po sat vremena ranije zbog šminke,
evo moje dnevne rutine koja traje celih 15 min (uzećemo u obzir da sam se uvežbala sa godinama)

Počinjem sa Maybelline Affinitone






Kako sam pisala u nekom od prošlih postova o njihovim puderima, jedan od boljih, koža ne deluje suvo, prekriva nesavršenosti, i postojan je tokom celog dana. (Po želji naravno možete prvo staviti neku kremu, ukoliko imate suvu kožu).













Zatim tu je od Aure Correct me korektor





Bez kog ne bih mogla da zamislim bilo koje izdanje, pogotovo jutarnje.
Nanosim ga ispod očiju u obliku trougla sve do kraja nosa. Kako bi izgled delovao sveže.







Aurin alajner, bez kog svakako i u ni jednom slučaju ne bih izašla iz kuće





 Intenzivno crn, sa veoma preciznom četkicom i postojan u toku dana.

E sad pokazaću vam na koji način ga ja nanosim.


















Počinjem sa jednostavnim nanošenjem preko celog oka















Zatim povlačim tanku linuju malo ukoso na gore. Ukoliko ne izvlačite alajner na ovaj nacin, a htele biste, i ne uspe iz prve, nema nerviranja.
Sve je isključivo stvar vežbe. Ako će da vam bude nešto lakše kada sam počinjala sa šminkanjem, konkretno sa alajnerom,gotovo da mi je ceo kapak bio crn, jer pokušavajuci da ispravim greške, završila sam kao gotičarka, nije da imam išta protiv njih, samo ja izgledam strašno.















Zatim spojim sa donjom linijom, otpilike je povlačim (donju) tamo gde vam počinju trepavice.













I na kraju samo popunim. I oko dolazi do izražaja mnogo više nego kada biste koristile samo krejon, ili sa izvučenom tankom linijom.











Na kraju u uglu oka stavljam belu olovku, ponovo zbog nekog svežijeg izgleda i kako bih dodatno istakla oci. I sa donje strane stavljam takodje Aurin alajner, samo u olovci, br. 73
Izgled očiju potpuno završavam sa Impress Aura Mascara-om Curly.


Na kraju celokupni izgled zaavršavam sa puderom u kamenu iz Avona, Color Trend i rumenilom od Essence-a










Ukoliko se ne vidi broj je 30 secret it -girl



















I za mene neizostavnim crvenim ružom od Golden Rosa br. 124
Mali trik za nanošenje, koji će vam olakšati život












Jeste prvo da sa četkicom naneste u obliku slova X i iscrtate ivice usana, kako bi ispalo što urednije i preciznije.














A ovo je krajnji rezultat :)




Naravno, ukoliko niste pristalica crvenog karmina, uvek ga mozete zameniti nekom drugom, vama dražom bojom.
I da ukoliko vas zanima kako da uradite obrve, a da ne plašite malu decu, možete pogledati na
 https://www.youtube.com/watch?v=qD-jikaYogI
(nije nikakva reklama, ili bilo šta tome slicno, od mora klipova, njen mi deluje zaista zadovoljavajuće).








Koja je vaša dnevna rutina šminkanja? :)





You Might Also Like

2 komentara

  1. puder korektor i tuš i maskara,to je moja dnevna rutina.ponekad i bronzer ili rumenilo
    Ma i ja sam bila prvi put sa tušem panda,a sad to i žmireći znam uraditi da valja,godine i praksa čine svoje :D btw baš si lijepa :)

    ОдговориИзбриши