Sama svoj majstor - Ombre lipstick

22:00

Ombre ludnica i dalje traje, i cini mi se da je u pitanju takmicenje, par sezona, ciji ce biti ludji.
Sramno priznajem da sam i ja takmicar. I kako nas bombarduju sa ombre pantalonama, ombre majcama/kosuljama, noktima, kosooom, zasto ne bi i sa sminkom.

Ukoliko volite jaku sminku, ili jednostavno nesto drukcije, slobodno se pridruzite mom timu.
Uglavnom jedna za mene interesantna ideja, jeste ombre ruz, i ne, ne morate ici kod profesionalnih sminkera, mozete i same, veoma je jednostavno. Samo jedan prijateljski savet kako je ovo dosta upecatljivo, ideja je da ostatak sminke bude jednostavniji, ne bi valjalo da vas pomesaju sa tranvestitom.

A u narednim redovima cu vas sprovesti kroz malo uputstvo.

Za pocetak potrebno je da iscrtate ivice usana, sa olovkom. No pre toga bi bilo dobro da stavite labelo ili neki balzam da ne bi zapinjalo i da bi se lakse razmazalo.


I verovatno sam najgori bloger na svetu koristim olovku za usta Davis ali koja se moze koristiti i kao alajner 2u1 i ne, ne znam gde je mozete kupiti.











I da se vratim temi, kada ste iscrtale usta, uradite tzv "mm mm" kako bi se olovka razmazala. I da bi izgledalo kao sencenje.















I ruz koji sam koristila je marke ARTDECO, i nisam sigurna da je ima kod nas, ili je barem nisam nigde videla. I nema nigde naznacenog broja.















Ovde izgleda dosta tamnije, no ipak je pribliznija boja kada se nanese ova dole.
Znaci neka prljavo roze.















Zatim kada ste to uradile stavicete neki svetliji ruz ali ne preko olovke na delovima gde se razmazala, vec gde je ostalo "cisto". Uradite opet "mm mm" i ponovo iscrtajte liniju jer je verovatno izbledela. I daa, ako ne uspe iz prve, nema veze, i sama sam brisala 10 puta dok se nisam uvezbala.



















Ovo je moj rezultat, kako vam se cini? :)



You Might Also Like

0 komentara