Čišćenje nesesera

13:14


Kako je mesec mart za nama, mislim da bi bilo na mestu, da podelim svoje favorite koji su ga obeležili,kao i ono s čim sam se veoma posvadjala, i od cega ću se oprostiti, jednom je bilo dovoljno.

Da krenem od lepše strane i počnem sa "mojom" ljubljenom Aurom.


Njihov koretor Correct me (304 Fair) čini mi se najsvetlija nijansa za nas providne, sasvim odgovarajuća. 7ml je u pitanju, i trajao mi je oko 2.5 - 3 meseca, s tim da uzmite u obzir da ga koristim svaki dan.
Ono što mi se svidelo naručito kod ovog koretota jeste upravo njegova struktura. Lako se nanosi, jos lakše razmazuje i sjedinjuje sa ostatkom šminke.
Izgleda kao njihovi matt ruževi, te je veličine, i četkica je slična sa tom. Kako sam pre imala neprijatnosti sa koretkorima u stiku i da se nakon nekog vremena vidi gde su naneti, i jednostavno se stvore neke grudvice, ovaj u tečnoj varijanti je idealan.

Jos malo o Auri, za koju čini mi se mogla bih da dovezem kamion i kazem Miško vozi sve.

Jesu njihove kapi za kosu Explicit sa Arganovim uljem.


Sadrže 30 ml i čini mi se da je da je oko 450 din nisam sigurna (našla sam u Tempu, no sigurno ima i u drogerijama).
Kao što se vidi i sa slike, nalazi se u ovoj maloj bočici sa ovim crnim dozerom, pa istisnete koliko vam je potrebno za vašu dužinu kose. Veoma prijatnog mirisa srednje gustine.
No moj savet je da ne ludujete previše, jer ako stavite više nego sto je potrebno kosa će vam biti teška i delovaće masno.

Samo umereno!










Zatim NYX - ov Soft matte lip cream SMLC 10 Monte Carlo


Da budem iskrena otišla sam po Copenhagen, ali kako ga nisu imali tada, uzela sam najpribližniju nijansu toj.
I nisam se pokajala. Ima divan miris karamele, pa će te morati sebe da podsećate da imate ruž na usnama. Dovoljan je jedan sloj, potpuno mat, usta ne deluju suvo, ili na bilo koji drugi način ne privlačno. Ono isto što mi se svidja jeste da on ima neku divnu mekanu i nežnu strukturu i ako je mat. Postojan je i dugo se zadržava na usnama. A možete ga naći u Alexandar Cosmetics prodavnicama po ceni od 630 din. No ako su vam usne suve bilo bi bolje da prvo stavite labelo, jer u tom slučaju naglašava nesavršenosti.
Takodje sam ga koristila preko drugih običnih ruževa, samo tamnije nijanse, i dao im je neku dodatnu dubinu i intenzitet boje. Takodje ukoliko niste toliko veste sa nanošenjem karmina, bilo bi bolje da prvo usne iscrtate olovkom pa da u okviru toga nanosite ruž, ne želite da izgledate kao da ste dobile osip. Svaka preporuka.
(slika preuzeta sa sajta Alexandar Cosmetics)

I još bih pozitivnoj strani dodala masku za kosu Dahlia.


Dolazi u pakovanju od 300 ml i cena se kreće od 400 - 500 din.
(Takodje sam našla u Tempu, jos ću doći do sumanutog zaključka da ako sklonite one promoterke od polica, možete naći nešto znimljivo.)
 Sa pakovanja :
Total repair&Care  sadrži tečni keratin, biljne proteine i pantenol koji obezbeđuju potpunu regeneraciju oštećene i rast zdrave kose. Uz to maska sadrži i termoaktivnu komponentu koja dodatno regeneriše kosu dejstvom toplote usled sušenja ili izlaganja suncu. Svojim bogatim sastavom maska ojačava vlasi, poboljšava njihovu elastičnost  i pruža intenzivnu ishranu i hidrataciju slaboj i oštečenoj kosi. Total Repair&Care pakovanje omogućava lakše raščešljavanje i oblikovanje kako mokre tako i suve kose i oštećenoj vlasi vraća sjaj zdrave i negovane kose.
(*preuzeto sa njihovog oficijalnog sajta)

Na pakovanju je naznačeno da treba da se drži 3 min, no kako je meni kosa užasno ostećena od stalnog farbanja i eksperimentisanja, držala sam je 45 min kako bi bilo ikakvog vidnog učinka. Miris me lično podseća na neku mešavinu kafe i kokosa, prvi dan je intezivan, ali već drugi je u umerenijoj količini. Kosu mi održava mekom 2 - 3 dana. I kako sam koristila silne maske u pokušaju da  vratim u život svoju izmučenu kosu, ovo je prva maska koja je dala rezultat.. Kosa se lako rasčešljava i vidno je mekša. Maska je gusta i treba je dobro rasporediti i isprati kako ne bi bilo neprijatnih iznanadjenja.
She's aliveee!

Što se tiče razočarenja ovog meseca, prvo mesto na moju veliku žalost dodeljujem Essence sjaju za usne.

Prvo što je "u opisu" na rafu stajalo matt, onda nije bilo testera, pa sam išla na sreću.
Koja me je ovog puta potpuno zaboravila. Prvo nema ni m od matt, drugo, običan sjaj za usta (mrzim sjajeve), no dala sam mu šansu, i nije se najbolje pokazao. Ovako u pakovanju izgleda kao lepa bež nijansa, ali kada nanesete na usta, te lepe bež nijanse nema. Već deluje kao običan bezbojan sjaj za usta. Još ima neku grozno lepljivu strukturu. I brzo se skida. Jedino što mi se svidja jeste ovo poveće pakovanje (koje bi bilo idealno da se meni svidja ovo što sam uzela) i iznosi 12ml, sa standardnom četkicom za sjajeve, a cena je oko 250 din.

Velikim sam pobornik Dove kozmetike, pogotovo njihovih dezodoransa i šampona za tuširanje. Kod dezodoransa mi se svidja što imaju prijatan miris i zaista traju dugo, i nije mi se ni jednom desila niakava neprijatnost, kao što se dešavalo sa drugim markama, kao što su B.U. ili She, koji jedino imaju prijatan miris, ali su kao dezodorans beznačajni. Dove-ovi šamponi za tuširanje, hmmm obožavam ih, jer se miris dugo zadržava na koži i čini kožu mekom i glatkom. No kako je ovo ipak negativni deo ove rubrike, paljubu ću morati da usmerim ka njihovom Losionu za telo





Naznačeno je da je za osetljivu kožu, ne znam kako oni zamišljaju osetljivu kozu, no ja sam dobila osip, i drapala se kao da imam buve.
Drugo, ima neki užasni, čudni, neprirodni miris, ne znam koje sve opise da dodelim kako bih dočarala "to".
Na donjoj slici možete videti i da je hipoalergenski. Možda sam ipak sa neke druge planete onda, ili barem moja koža.
Nažalost, za ovaj prozivod koji sam, ah tako ironično, dobila na njihovoj promociji, nemam nista pozitivno da kažem.



















Na svu sreću lista promašaja je kraća. Da li ste koristile neke od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci? :)

You Might Also Like

0 komentara