Maskara PUMP VOLUME || Kozmetika i Parfemi

20:07

Drage  moje,


Nadam se da ste uspele da pobegnete od ove oluje i da ste iskoristile ovu toplu nedelju maksimalno. Mi danas ponovo pričamo o sajtu Kozmetika i Parfemi i Ingrid kozmetici.

Sa Ingrid kozmetikom sam se susretala i ranije i bila sam zadovoljna kvalitetom koji nudi. Ono što mi se sviđa kod K&P sajta je što stalno ubacuju novitete i trude se da obraduju svoje potrošače.

Mi danas pričamo o jednoj odličnoj maskari.






















U pitanju je Pump Volume maskara koja u sklopu svoje formule sadrži prirodni vosak koji trepavicama daje čvrstinu. Poseduje silikonsku četkicu (inače ih izbegavam, ali mi se celokupna četkica svidela na oko, kada sam naručivala proizvode),i to se pokazalo kao prava odluka.




















Češljići su joj lepo raspoređeni, tako da ne dolazi do slepljivanja trepavica. Iznenadilo mi je što nije bila ''prevlažna'' kao veliki broj maskara, već je bila idealne vlažnosti na samom početku.




















Lagana je za rad. Nije mi se dešavalo da mi se preslika i ako su mi se kapci u poslednjih par godina vidno spustili. Zbog njene silikonske četkice mogla sam lepo da izvučem trepavice, na početku sam dobijala i lepu gustinu i volumen.

Ono što je bilo odlično na početku, a to je idealna vlažnost, malo skraćuje vreme njenog korišćenja. Ja sam je aktivno koristila oko 2 meseca, svaki dan, međutim sada bih već morala da kupim novu.

Cena na sajtu Kozmetika i Parfemi je 445 rsd. Možete je poručiti klikom ovde.






You Might Also Like

0 komentara