Blue and white world || Rosegal

12:11

Drage moje,

Sa ovom jaknom smo se družile na kratko na Instagramu kada mi je tek stigla, kada ste mogle da je vidite u nekom skraćenom izdanju. Danas napokon možete da vidite njenu celu dužinu i sve detalje.


Jaknica je prolećna, veoma tanana, pa će ovaj period morati da presedi, ali se svakako radujem njenom nošenju kada dođe toplije vreme. Urađena je u stilu parke, dok jedini detalj koji ima jesu biserčići prišiti kod kragne, a po meni oni su sasvim dovoljni.


Jaknica je vrlo široka, a na sajtu je svrstana za devojke koje su plus-size, te ako ste krupnije građe verujem da će vam odgovarati i da će te uspeti da nađete broj za sebe. Ja sam uzela najmanju veličinu odnosno  XL koja mi odgovara ako ispod nosim neki deblji džemper, kao na ovim slikama, dok mi je sa klasičnim majicama malo veća. Super stvar je što kod struka ima učkur pa možete strukirati jaknicu koliko vam odgovara.


Biseri koji su prišiveni mi deluju kao zvezdano nebo i mislim da sama jaknica treba da ide uz neke jednostavnije kombinacije, jer je ona dovoljno efektna.


Na Rosegalu joj je cena bila oko 30$, ali možete je naći i na Zafulu.



Da li ste poručivale nešto online i kakvi su vam utisci?

Fotografija: Pineapple studio





You Might Also Like

1 komentara