Hidratantne maskice sa aplikacijom || Balea DM

18:03

Drage moje,

Ukoliko me pratite na Instagramu onda ste verovatno upućene u današnju temu posta. Odnosno pričaćemo o novim Balea maskacima sa aplikacijom. Iskreno dugo sam priželjkivala da se nešto slično pojavi i u našim drogerijama, nakon odgledanih milion videa (ugl. američkih) na tu temu.

Tako da vam sa velikom radošću pišem današnji post.






















Maskice dolaze u preslatkim šarenim pomalo tropskim pakovanjima. Svaka kesica sadrži jednu sheet masku. Obe maskice imaju istu namenu, odnosno intenzivno hidriraju kožu lica i ostavljaju svež i sjajan izgled, a pored toga sadrže i odrdjeni procenat hijalurona. Jedina razlika je što panda u svom sastavu sadrži i ekstrakt zelenog čaja.

Na maskicama je veoma slatko odradjen print, pa se daje dodatna draž nezi. Važna stvar koju bih napomenula jeste da maskice nikako nisu namenje deci!























Kada ih izvučete iz pakovanje videćete da su dosta natopljene, te će biti i viška koji možete razmazati po vratu ili rukama. Maskice su meni bile nešto veće, što možete još uvek videti i na Instagram story-ju ili na kraju ovog teksta, te verujem da će svima biti ok, odnosno da nikom neće biti male. Na poledjeni primarnog pakovanja primetićete veoma simpatičnu ilustraciju kako masku koristiti.























Odnosno, da proreze namestite gde treba da idu, ivice da prilepite za lice koliko je to moguće i da se opustite 10-20 min, nakon čega ostatak možete nežno umasirati ili utapkati.






















Nakon što je isteklo 20 min masku sam skinula, i pokušala i dalje vleiki ostatak proizvoda da utapkam. Lice mi je ostalo pomalo lepljivo zbog silnog viška, pa sam se umila. Lice zaista ostaje hidrirano, sa svežim izgledom i mladalačkim sjajem.
Još jedna bitna stavka je da su maskice pogodne za vegane.

A evo kako sam se ja to danas igrala:


Da li ste već imale prilike da isprobate ove maskice?





You Might Also Like

0 komentara