Beauty blenderi || Gamiss

17:06

Drage moje,

Danas pričamo o jednom neizostavnom alatu kada je u pitanju makeup. Verujem da su do sada svi upoznati sa blagodetima bb i da nije potrebno neko posebno upoznavanje. Jedino o čemu možemo diskutovati jeste kvalitet izmedju različitih proizvodjača, a gde su obično u pitanju nijanse. Ja ću vam danas predstaviti beauty blendere koji su mi stigli sa sajta Gamiss.



















U kutijici se dobije 4 bb od čega su dva koso sečena, jedan je klasičan jajasti bb i jedan duguljasti.
Njiihova cena je bila 7.47$ u trenutku mog poručivanja. BB su me prijatno iznenadili svojim kvalitetom, očekivala sam da će se raspasti posle prvog pranja. Prilikom kvašenja blago porastu, i može se normalno raditi sa njima. Ne jedu proizvod, pa se ne morate brinuti da će te morati da koristite više pudera/korektora nego što je potrebno. Mislim da je cena sasvim korektna, s obzirom na količinu i kvalitet koji se dobija :)

Možete ih poručiti klikom ovde




























Da li ste nešto naručivale sa sajta Gamiss i koja su vaša iskustva?







You Might Also Like

0 komentara