Essence Soft Touch Mousse Concealer

20:18

Drage moje,

Danas vam predstavljam još jedan Essence-ov prooizvod koji me je lepo iznenadio. Kao što možete videti i iz naslaova u pitanju je korektor u obliku musa.

Korektor nam dolazi u teglici od 5g što je i više nego dovoljno za dužu upotrebu. Iskreno ne znam ni kako ću ga potrošiti i ako ga koristim svaki dan. Ima par nijansi pa možete odabrati onu koja vama najviše odgovara. Kod mene se našla 10 Soft Beige, mislim da je to najsvetlija nijansa.



















Pakovanje je jako praktično i ako ga povedete sa sobom na putovanje neće vam zauzeti mnogo mesta u neseseru. Korektor ima divnu baršunastu strukturu, da mogu živela bih u ovoj teglici.



















Za   nanošenje možete koristite prstiće ili četkicu, koja je meni draža jer se ipak s njom preciznije nanosi. Neće vam biti potrebno mnogo proizvoda jer je divno kremast i lako se razmazuje. Solidan je za prekrivanje nedostataka a odličan za posvetljivanje dela lica i za podočnjake.


























Toliko je dobar da ga svrstavam u rang sa Catrice Liquid Camouflage. To su ujedno moja dva trenutna favorita medju korektorima, za koje imate moju toplu preporuku.


Da li ste do sada koristile Soft Touch Mousse Concealer i kakva su vaša iskustva?



You Might Also Like

0 komentara