Golden Rose Long Stay Matte Face Powder & Make-up Primer

17:15

Drage moje,

Napravila sam kraću pauzu, ali nastavljam radno. Danas pričamo o još jednom od noviteta iz Golden Rose-a a to je mat puder u kamenu. Na recenziju su mi poslate dve nijanse 04 i 05.
























Prvo moram da pohvalim pakovanje, koje izgleda elitno i savremeno. Pakovanje je uradjeno od kvalitetne plastike. Celo je mat osim slova GR koja označavaju ime brenda. Novo pakovanje ima i dodatnu zaštitu u vidu providne plastike, gde se nalazi i mali tufer. Pakovanje sadrži 12,7g proizvoda. I za ovaj puder moraće te da izdvojite oko 1000 din.
























I još jedan dodatak koji verujem da će obradovati sve devojke jeste ogledalce. Tako da su nam dizajneri iz GR stvarno olakšali popravljanje ili nanošenje šminke u pokretu.
























Evo šta nam kaže proizvodjač:

- Da ostaje na licu do 16 sati
- Da ima dobru prekrivenost
- Da daje svilenkastu, glatku i meku završnicu
- Shine Control
- i da nisu dodati parabeni
- Kao i da ima zaštitni faktor SPF 15


 04 je svetlija nijansa, koja verujem da će odgovarati bledunjavim devojkama, pošto sam ja bleda i odgovara mi. Kada ga gledate u pakovanju deluje da ima izražajnu žutu pod nijansu, ali kada ga nanesete na lice, izgleda vrlo prirodno i uravnoteženo.


05 je tamnija nijansa na slici. Koja deluje takodje narandzasto ali ni ovde to nije slučaj. Ova nijansa ima rozikasti pod ton.
























Prekrivenost je stvarno velika i ostaje postojan u toku celog dana. Nanosila sam puder i sa tuferom koji je flafast i jako prijatan na koži i čini mi se da kada se puder nanosi s njim da se dobija veća prekrivenost nego kada se nanosi četkom. Što mi je odgovaralo dok sam imala neke bubuljice.
Dok se prilikom nanošenja četkom dobija prirodniji izgled.


Sastojci:


















I ranije sam koristila pudere od GR i bila zadovoljna, ali mislim da su ovim novitetom premašili sva naša očekivanja.
































Što se tiče prajmera njega sam baš dugo merkala, ali se nisam okuražila da ga kupim, pa sam se jako obradovala kada sam videla da je i on stigao. Dolazi u kartonskom pakovanju sa belim prednjim delom na kojem se opet nalaze slova GR. Osim toga nalazi se i naziv proizvoda. Na poledjini se nalaze sastojci, koje ću vam ostaviti na kraju teksta, i nešto više o samom proizvodu. Sam proizvod dolazi u plastičnoj bočici sa pumpicom. Samo pakovanje je dosta lepo uradjeno. U pitanju je čvrsta plastika. Pakovanje sadrži 30ml proizvoda i za njega će te morati da izdvojite nešto malo manje od 1000 din.

Evo šta nam to proizvodjač kaže:
* Podloga za šminku daje prirodan sjaj koži bez izazivanja masnog izgleda i poseduje svilenkasti i biserni izgled.
* Zahvaljujući laganoj formuli koja maskira tanke linije i pore prilikom upotrebe, osmišljena je da obezbedi elegantan i blistav sjaj vašoj koži.
* Ne sadrži paraben

Vaša koža će izgledati svetlija, osvežena i glatka.

* Upotrebite nanoseći ispod podloge ili mešajući sa podlogom, kako bi dobili svetlu kožu.
* Nakon primene podloge, možete naneti lagano na jagodice i ispod obrva, kako bi osvetlili lice.



Ja sam ga koristila kao prajmer i isprobala sam ga kao highlighter. Kao prajmer je odličan i puder će ostati na svom mestu tokom celog dana. Tačna je i tvrdnja proizvodjača da daje prirodan sjaj koži, a da pri tome koža ne deluje masno. Naravno do trenutka dok ne stavite puder u kamenu, kada taj sjaj nestaje. Inače sam koristim puderasti highlighter, tako da mi je ovo bio prvi susret sa onim u tečnom stanju. Bilo je interesantno isprobavati. Daje jedan suptilan sjaj, tako da mislim da se može koristiti i na dnevnoj bazi. Struktura je srednje gustine, tako da je lak za razmazivanje.
























I ono što verujem da će obradovati mnoge, jeste da su proizvodi dermatološki testirani.


Sastojci:






























***Kao i inače za vas imam pitanje: Da li ste probale neke od proizvoda i kakva su vaša iskstva?

Da bi ste bile u toku sa najnovijim objava zapratite i moju facebook stranicu    ** ovde **



You Might Also Like

4 komentara

  1. Koristila sam ranije GR kameni puder ali nije bas dobro matirao, mozda su nesto menjali.. U svakom slucaju preskacem, cena me odbila :). Ipak ostajem verna Rimmel Stay Matte :). Prajmere ne koristim, ali mozda bih mogla ovaj da probam kao hajlajter. Hvala na informacijama :) Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Od kamenih golden rose pudera, koristila sam one trobojne, nisu bili bash postojani, videcu da probam neki od ovih novih.
      Inace, dopada mi se blog :-)

      Избриши
    2. Verujem da ce ti se dopasti :) Veoma su postojani :)
      Hvala :)

      Избриши