Golden Rose Bronzing Terra Powder

13:07

Moje drage dame,


Malo sam se ulenjeila pa novog posta nije bilo malo duže. Sad sam tu, pa pričamo o jednom novom proizvodu, koji mi je poslužio kao suptitut za rumenilo. Reč je o bronzeru od Golden Rose-a.

Bronzer dolazi u kartonskoj kutijici, na kojoj se nalazi prorez pa možete videti i sam proizvod. Na kutiji je naznačeno da daje prirodni izgled i svilenkasti efekat, pored toga ima i zaštitni faktor 15. Na poledjini se nalazi spisak sastojaka kao i da je dermatološki tesitran, i koliko proizvoda ima, što je u ovom slučaju 17g, dok je rok trajanja 24 meseca.



































Kada se izvuče iz kartonske kutijice, bronzer dolazi u standarnom pakovanju za Golden Rose, plastičnoj kutijici, kod koje se čuje ono klik kada zatvarate, pa ne bi trebalo da se otvori u neseseru ili tašni. Na poklopcu se nalazi ime brenda kao i naziv proizvoda, dok se na poledjini nalazi broj.

























































I napokon kada se otvori, dolazimo do proizvoda na kome je iscrtana plaža, i naznaka da ima zaštitu od sunca 15.  Proizvod ima prijatan miris, koji mene potseća na neki buket cveća. Nežan je na koži i lako se blenda. Ima narandzastu podnijansu, ali nije toliko izražena.

























































Kada se nanese dosta je diskretan, ali se može nadogradjivati, ukoliko volite da stavite više. Postojan je u toku celog dana. I cena ovog proizvoda je oko 450 din, što je sasvim pristupačno s obzirom da se dobije jedan kvalitetan proizvod.

Da li ste ga koristile, kakva su vaša iskustva?

U toku je prvi blog give away pogledajte kako možete učestvovati ovde

Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama možete me zapratiti i na fb strannici ovde

You Might Also Like

8 komentara

  1. Nisam ga koristila, ali lepo deluje. Koristim Essence bronzer i on toliko lepo miriše da nemam reči :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam kod Essenca nasla samo rumenila koja su mi se cinila nesto preterano narandzasta, ali ako uspem da naletim na bronzer probacu i njega :D

      Избриши
  2. Nisam ovaj probala probala sam drugi mogu ti reći da sam veoma zadovoljna golden rose proizvodima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Volim takve proizvode koji se mogu nadograđivati. Nisam ga probala ali planiram već neko vreme. :)

    ОдговориИзбриши