Avon kupke Mr. & Mrs. Frosty

11:37

Ne znam kako to da još uvek nisam uradila recenziju proizvoda iz Avon New in-a s obzirom da je prošlo dosta vremena od njihovog naručivanja. Ali sad razbijamo led i pišem vam o najsladjim proizvodima ove godine.

Kupke sam kupila, isključivo zbog pakovanja, no kada su stigle oborile su me s nogu i sa mirisom. Krenućemo ipak od pakovanja, obe kupke izgledaju kao Sneško, iliti, Gospodin Sneško i Gosspodja Sneško. Svako od njih je ukrašen sitnim voćem na koje mirišu. Imaju poklopce boje starog zlata, i celi su od plastike, pa ih možete povesti i na putovanje. Kada ih okrenete tu se nalazi par rečenica o proizvodu. Dolaze u pakovanju od 250ml.





























Gospodin Sneško, je narandzast.  Takodje na strani gde im je lice, pa u dnu je napisano na šta mirišu, što je u slučaju kod Gospodina narandza i zacini. Ti zacini mene potsecaju na cimet, tj. toliko mirisu na cimet da sam gotovo sigurna da je on u pitanju. Imaju intenzivan miris, ali ne napadan.


Kada sam pokušala da napravim kupku sa njima, oduševljenje je malo spaslo. Možda nam Američki filmovi i serije daju neralna očekivanja, ali ja sam zaista očekivala da će voda da bude prekrivena penom, umesto toga našlo se tek po negde malo sapunice.

Sastojci:





























Što se tiče Gospodje ona miriše na jabuku i cimet, i da draža mi je, uglavnom jer me potseća na Novu godinu i zimu.  Ono što još nisam spomenula jeste da je struktura kupke, kao ulje. I pored toga što neće napraviti Bog zna kakvu sapunicu vi će te narednih par sati mirisati divno :D





























Sastojci:






























Mene su pakovanja osvojila, zajedno sa mirisom. Nije mi toliko značajno što ne prave veliku penu, jer mi pričinjavaju zadovoljstvo samo dok ih gledam. Ali opet to sam samo ja.

Da li ste koristile ove preslatke kupke, kakva su vaša iskustva?

Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama, možete zapratiti i moju fb stranicu ovde.

You Might Also Like

2 komentara