Essence mattifying comact powder

14:13

Malo skrećemo sa New in-a kako bi smo pričale o dekorativnoj kozmetici. Danas u glavnoj ulozi je Essence-ov puder za matiranje. Pre sam koristila onaj beli, koji se nije baš najsrećnije pokazao, ali je ovaj izvukao prosek. Nastavite da čitate i saznajte zašto.

Puder dolazi u plastičnom pakovanju, na kom je naznačen naziv proizvoda, dok sa zadnje strane se nalazi naziiv nijanse i sastojci. Plastika je solidnog kvaliteta, ali možda ipak da pripazite ako ide s vama na putovanje.

Kako mi se boja od mora sprala i vratila sam se standardnom Kasperizmu, izabrala sam 10 light beige koja mi sasvim odgovara. Puder ima neku baršunastu strukturu i prijatan miris. Lako se nanosi četkom namenjenom za to.





Daje neverovatnu završnicu, tako da lice deluje kao kod porcelanskih lutkica, a postojanost je tokom celog dana. Sada kada su nam stigli i ovi hladni dani verujem da neće biti potrebe za popravljanjem, čak i ako imate masnu kožu.

Puder sadrži 12g, što je više nego zadovoljavajuća količina, koja će vam trajati i nekoliko meseci.















Kada ga tek kupite ima ovaj minimalistički rad, koji će nestati posle par korišćenja. Uvek mi je žao kad ovakva ''obeležja'' nestanu.






































Na ovoj slici se vidi i malo šimera, no on se primećuje jedino ovde, kada se puder nanese daje potpuno mat, savršenu završnicu. Probala sam mnoge pudere i, i dalje tražim onaj ideali, ali ovaj će mi svakako ostati na vrhu liste, jer je oduševljenje nemerljivo. Lično uvek stavljam tečni puder, korektor ispod očiju i zatim puder u kamenu, iskustva do sad su mi bila okej. Ali ovaj me je oduševio jer lice deluje besprekorno kao sa naslovnice.






































To bi bilo to što se tiče ovog puderastog savršenstva. Da li ste ga koristile i kakva su vaša iskustva?

You Might Also Like

2 komentara

  1. Imam ovaj puder u istoj nijansi i mogu da se slozim sa tobom, solidan puder, fino matira. Trebao mi je neki novi posle MF Creme Puff-a, koji mi je bio razocarenje. Kristina

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam ovaj onako u prolazu uzela, cisto da vidim valja li, ali eto prijatno me je iznenadio :)

    ОдговориИзбриши