Dahlia color shine and care maska za kosu

13:24

 U jednom od prošlih postova sam takodje pisala o Dahlia-noj maski, samo što je bila u pitanju Total repair and care maska, s kojom sam zaista bila oduševljena. Kako sam uništila kosu sa konstantnim farbanjem i mojim ponoćnim hokus pokusima, na kraju sam završila sa crvenom kosom i izblajhanim krajevima. Možda je na oko izgledala super, ali ona nije imala pokret, tako da, da možete me nazvati ubicom  kose. I u moru maski i regeneratora, koji obećavaju neko magično dejstvo, i vašu napaćenu kosu dižu iz mrtvih, jedino koja je to zaista uradila jeste koju sam maločas spomenula.
Kako sam je veoma brzo potrošila jer sam imala veoma gustu i dugačku kosu, uputila sam se po novu dozu, ali nažalost nije je bilo. I po prilično sam sigurna da sam preživela neki panic attack, no spazila sam ovu drugu, o kojoj ću vam i pisati u narednim redovima, a to je Dahlia color shine and care.


Pakovanje izgleda ovako, ako ništa drugo, crveno je i lako za spaziti. Kao i sve ostale njihove maske naznačeno je da treba da se drži 3 min. No ja sam ostavila oko pola sata. Kako sam sveže ofarbana, pa reko da odmah krenem sa stvarima za spašavanje. Ima lep miris kao i predhodna, samo što me ovaj potseća na neki mix crvenog voća, i nažalost ne zadržava se tako dugo. I na moju veliku žalost, ništa se ne dešava, odnosno kosa nije sjajnija (sad će te pomisliti naravno kad je tebi kosa spaljena, ustvari ošišah se, i ostavih samo zdravu kosu, i prefarbala sam se u smedje da ne bih morala svakih mesec dana da je farbam), farba ne izgleda kao da ste se upravo ofarbale, odnosno jedino što radi jeste kao i prva, omekša je, i izgleda zdravija.
.





Gustina, jako je gusta, i treba obratiti pažnju pri nanošenju i pri ispiranju. Da kosa ne bi ostala ulepljena i da izgledate kao da vas je krava lizala.

I evo šta nam  kaže proizvodjač. Takodje vidite da dolazi u pakovanju od 300ml i cena je oko 400-500 din.

Da li ste koristile njihove maske, kakva su vaša iskustva? :)

You Might Also Like

0 komentara