Make up Base || Ingrid

17:55

Drage moje,

Danas se ponovo družimo sa Ingrid kozmetikom i sajtom Kozmetika&Parfemi. Sa današnjim postom završavamo sa njihovom dekorativnom kozmetikom, dok ćemo u sledećem pričati o nezi i novitetima koje možete naći na njihovom sajtu.




















Zvezda ovog posta je makeup baza. Na sajtu Kozmetika&Parfemi možete naći veliki izbor istih, a ja sam pre koju godinu pisala o njihovoj zelenoj bazi, post možete pročitati klikom ovde.

Ovog puta sam izabrala bazu koja treba da zagladi i matira lice. Proizvođač je ovako opisao proizvod:

Osnovne karateristike:

-  Podloga za šminku INGRID Smoothing & Mattifying preporučljiva je svim tipovima kože
- Inovativni pigmenti prikrivaju sve nepravilnosti kože i daju joj ujednačen ton i mat izgled
-  Osigurava savršen make-up koji će trajati satima
-  Nova generacija elastomera i silikona omogućavaju jednostavno nanošenje podloge za šminku na lice
-  Nalazi se u bočici sa pumpicom od 30 ml

Koji efekat pruža:

 Koža postaje ravna, smanjuje vidljivost pora i sitnih linija na koži
-  Daje koži zdrav i mladalački izgled
-  Čini kožu glatkom i čvršćom odmah nakon nanošenja
-  Koža je hidrirana, svilenkasta i meka na dodir
- Prikriva tragove umora, pa ćete delovati odmorno i sveže

U ovom trenutku vam neću pričati o tome da li može ili ne može da produži trajanje šminke, jer na 35 stepeni apolutno ništa ne može da preživi. Ali ono što je očigledno i što se lako zapaža jeste lepa završnica.




















Baza je izrazito, izrazitooo gelasta i laka je za razmazivanje. No zbog te ekstremno gelaste strukture nekad imam utisak da je masnjikava, i ako nije. Vrlo lepo zagladi kožu. Nije u pitanju ništa ekstremno, da se razumemo, ali za svaki dan mislim da je super. Smanji vidiljivost porica i ostatak šminke lepše ''leže''.




















Ambalaža je vrlo praktična zbog pumpice. Ne izlazi previše proizvoda i zaista možete dozirati koliko vam je potrebno. Meni je obično dovoljna jedna pumpice za celo lice.





















Osim što lepo zagladi kožu lica, blago je matira, a koža ostaje izuzetno meka na dodir. Baze koristim periodično, odnosno kako sam raspoložena. U poslednjih mesec dana sam aktivno koristila ovu, i zadovoljna sam. Nije došlo do nikakvih neželjnih efekata i radi ono što obećava.

Cena na sajtu je trenutno snižena i iznosi 719 rsd.


Devojke, da li ste koristile nešto od Ingrid kozmetike?









You Might Also Like

0 komentara