Camouflage cream || Catrice

11:50

Drage moje,

Danas a i u nekim predstojećim postovima se družimo sa Catrice-ovim proizvoda. U današnjem postu pričamo o veoma popularnoj kamuflaži. Ona dolazi u maloj teglici koja sadrži 3 g proizvoda, a moja je u nijansi 020 Light Beige. Pakovanje je malo i kompaktno, pa ga uvek možete poneti sa sobom.




















Kamuflaža je u početku bila izrazito kremasta, ali je vremenom krenula da se suši, kao i svi proizvodi koji dolaze u ovom obliku pakovanja, pa joj to ne zameram. Ona je i dalje kremasta, samo ne kao na početku. Ja je koristim onim danima kada ne uspem da uhvatim dovoljno sati sna ili kada mi lice poludi i izađe mi po koja bubuljica.




















Solidno prikriva tamne podočnjake, ali ja uvek stavim i korektor za posvetljivanje, što se pokazala kao dobitna kombinacija. Sitne flekice i bubuljice odlično prikriva, dok na one upaljenije je potrebno naneti još jedan sloj. Ja je stavljam pre pudera kako bih izvukla maksimalnu prekrivenost kada su u pitanju sitni nedostaci na licu.




















Može se koristiti i umesto korektora, ali je moj savet da je ipak sa nečim setujete kako se ne bi uvlačila u sitne borice oko očiju. Onim danima kada mi lice lupa kontru ova kamuflaža mi je postala neizostavni deo makeup-a i sigurna sam da ću je kupiti opet.




















I da ne zaboravim :D Uglavnom je nanosim i utapkavam prstima, jer mi se čini da tad izvučem njen maksimum, naravno može se utapkavati i beauty blenderom ako ne volite da koristite prste pri šminkanju. Cena ove ultra korisne stvarčice je oko 400 dinara.
Gratis informacija: možete je koristiti i kao bazu za senke jer je lepljive strukture dok se ne razmaže.


Koji su vaši Catrice favoriti, pište mi :D






You Might Also Like

0 komentara