Garnier Ultra Doux ulje i maska za negu kose

12:21

Drage moje,

Mislim da je prošla mala večnost od kad sam vam poslednji put pisala o nekim preparatima za kosu. ali evo već danas to ispravljam. Kao što možete i videti iz samog naslova radi se o Garnier Ultra Doux ulju, koje je obogaćeno uljem argana i maelije i maski za kosu koja je iz iste linije pa samim tim i ona sadrži ulja argana i kamelije.
Ova dva proizvoda koristim sigurno već dva meseca ako ne i malo jače, pa vam danas iznosim svoje mišljenje povodom njih.





























Prvo ćemo pričati o maski. Koja dolazi u plastičnom pakovanju. Kod nje je već na samom poklopcu napisano da ne sadrži silikone, ali da sadrži ekstrakte prirodnog porekla.
Maska sadrži 300 ml što je meni bilo dovoljno za mesec dana kada sam je koristila posle svakog pranja. A prala sam kosu svaki drugi dan. Naravno ako je ne koristite psole svakog pranja trajaće vam duže. Njen rok trajanje je 12 meseci a cena nešto preko 300 din.

** Šta nam kaže proizvodjač **

**Čudesna maska s Arganovim iljem i uljem Kamelije**

Nova formula za suvu kosu, Ultra Doux spaja ulje argana i kamelije, poznata po svom dejstvu. Oni pružaju intezivnu negu kosi koja će probuditi sva vaša čula.
Rezultati: Efekat: Nahtanjena sve do krajeva, vaša kosa će ponovo biti elastična i meka.
Dnevni ritual: Otkrijte zadovoljstvo bogate i glatke strukture: nanesite malu količinu proizvoda celom dužinom kose i lagano umasirajte. Ostavite da deluje 3-5min zatim isperite. U slučaju kontakta sa očima isperite sa dosta vode.

Jedino što su propustili da navedu jeste da maska divno miriše, miris je nešto intenzivniji, no kada sperete masku uživaćete u njegovim povremenim naletima. Maska je srednje do velike gustine. Lako se razmazuje i nećete koristiti previše proizvoda.


 Ne pretstavlja dugotrajno rešenje, jer ne deluje dubinski, ali će svakako biti vaš saveznik do narednog pranja. Kako sam promenila hiljadu farbi, moja kosa je postala suva, a ova dva proizvoda pretstavljaju kratkotrajno rešenje, odnosno do idućeg pranja. 
Kada mi se kosa malo oporavila, prestala sam toliko često da koristim masku. Sada je nanosim jedino posle farbanja.






































Moram priznati da mi je ulje ipak nešto draže. Jer se može koristiti u svakodnevnoj nezi.
Kao što možete videti sa slike gore dolazi u plastičnoj bočici sa dozerom. Kada je okrenete videćete uputstvo za upotrebu i sastojke, Ova bočica sadrži 150ml proizvoda i rok trajanja od 18 meseci.
Jedna bočica mi traje mesec ipo dana. Ulje koristim posle svakog pranja i ponekad ga stavim i na suvu kosu.

*** Sta nam kaže proizvodjač ***

**Raskošno ulje, obogaćeno uljem argana i kamelije**
Ultra Doux je stvorio raskošno ulje za negu kose obogaćeno hranljivim uljem argana i sa očaravajućim mirisom ulja kamelije. Lagana struktura. Raskošna nega za sve tipove kose.

Pre feniranja: Hrani, štiti, omekašava i olakšava feniranje kose.
Svakodnevna nega: Hrani, omekšava i daje sjaj kosi.

Ako ovo ulje nešto radi, onda pomaža mojim ispucalim krajevima, da ne deluju toliko ispucalo. Olakšava kosu i ona postaje mekana na dodir. Uglavnom kad koristim ove ulje, kosa mi izgleda kao da sam upravo izašla iz frizerskog salona. Za moju gustinu kose, a gusta je, dovoljno je tri puta da pritisnem pumpicu, za jednu stranu, tako da je to onda šest za celu kosu. 
Ovo ulje kao i maska ne pretstavlja dubinsku negu, nego bih pre rekla prvu pomoć vašoj kosi, znači do idućeg pranja isto kao i maska.
Ulje je dosta retko, što mi je svakako draže, jer mi neće izmastiti kosu i dodatno je otežati.






























**SASTOJCI**

Maska




























*** Ukoliko želite da budete u toku sa najnovijim objavama zapratite i moju facebook stranicu ovde ***


Ulje






























Moja ocena: 10/10
 
Da li ste možda koristile ove proizvode za negu kose kakva su vaša iskustva?

*** U toku je nagradna igra na mojoj facebook stranici, svratite da se igramo :)

You Might Also Like

2 komentara

  1. Imam ovu masku, verno si docarala njene karakteristike :). Kosa mi je bila isusena od feniranja, vetra, svega, pre par godina i odlicno mi je ova maska tad posluzila, a onda sam je poklonila majci koja je takodje obozava :). Zainteresovala si me za ovo ulje, bitno samo da ne izmasti kosu dodatno. Bas mi se dopao post ! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da si zadovoljna sa njom :) Verujem da ce ti se svideti i ulje ukoliko se odlucis i njega da probas, jos jedan proizvod koji je mene odusevio je serum za ispucale krajeve (na linku) :)
      http://alexsparrowsblog.blogspot.rs/2015/09/garnier-fructis-stop-agressions.html

      I naravno, drago mi je da ti se svideo post :)

      Избриши