Čišćenje nesesera

14:10

























Krećem sa proizvodom koji me je apsolutno oduševio i postao favorit ovog meseca, a to je Avon krema za sampopotamnjivanje. Postala je favorit jer se lako razmazuje i ne ostavlja fleke, ravnomerno se ispira, a traje do 4 dana, bez da se proces mazanja ponavlja. Dobija se lepa boja, koja nema toliko narandzasti pod ton. Jedina zamerka bi bila miris, no on je isti kod svih krema ovog tipa šta da se radi.


































Nastavljamo sa pozitivnim utiscima i stižemo do drugog Avonovog proizvoda, i moram priznati da mi je bilo jako zanimljivo da radim recenziju a možete je pogledati ovde. U pitanju je baza za senke sa kojom sam oduševljena, lako se razmazuje i nanosi, a posle nje senke ne mrdaju, ovo mi je bila jedna od boljih investicija. Rezultate možete pogledati na gore navedenom linku.


































Stižemo do Aure, koja me ni jednom nije razočarala, tu je njihov korektor Corret me, bez kog ne mogu da zamislim da izadjem. I apsolutni mi je favorit medju korektorima. Lako se nanosi i razmazuje, idealne strukture, postojan je do 6-7 sati i više ako ne odlučite da se valjate po krevetu. Prekrivna moć mu je fenomenalna, i ono najbolje jeste širok spektar nijansi, tako da svaka devojka može da nadje za sebe odgovarajući.


























E sad nisam radila recenziju za ovaj proizvod ali očekujte za koji dan kombinaciju recenzije i mogu ja to sama/ da li ovo stvarno radi. Reč je o kokosovom ulju. Na kom sam jako zahvalna, vratio je mojoj kosi volumen i sjaj i to na mnogo duži period od svih ostalih mogućih preparata za kosu. Najbolji deo jeste što je potpuno prirodan preparat.
























*slika preuzeta za blogo koleginicinog bloga Cosmoholic, a možete je posetiti na sledećem linku i pročitati nešto više o kokosovom ulju http://cosmoholicmea.blogspot.com/2014/03/kokosovo-ulje.html

I za kraj sam ostavila skorašnju objavu vezanu za Taupe rumenilo od NYX-a, u koje sam se zaljubila pri prvom korišćenju. Kada se koristi u svakodnevnom šminkanju ostavlja suptilan ''otisak'', dušu dalo za konturisanje, lako se nanosi još lakše razmazuje. Nešto više o njemu možete pročitati ovde.



 















To bi bio moj spisak za mesec Jun, kako vam se čini da li delimo favorite?

                                                                                                                              Do sledećg puta A.S.











You Might Also Like

2 komentara