Velvet Matte Aura Pressed Powder

11:39

I dalje sam u fazi isprobavanja pudera kako tečnih tako i onih u kamenu, tako da se nemojte čuditi ako vidite sto različitih brendova.
Ovog puta na redu je bila Aura odnosno njihov Velvet Matte puder.
Krenuću od pakovanja koje je sačinjeno od kvalitetnije plastike, i čuje se ono klik kada ga zatvarate i otvarate, tako da ne bi trebalo da bude problema sa otvaranjem u tašni, neseseru.
Takodje je da kažemo na dva nivoa, prvi jeste sam puder, a drugi se sastoji od ogledalceta i prostora za sundjerčić, i ono što sam primetila jeste da se ispod tog sundjerčića nalazi kao 'ventilacija' kako bi višak koji se zadrži na sundjeru imao gde da ode, ili sam barem ja tako to protumačila.
Što se tiče samog pudera ima lepu strukturu i na meni je bio postojan čitavih pet sati. Daje lepu završnicu a nema težnu kao što neki puderi imaju. Takodje se može koristiti sam, bez prethodnog nanošenja tečnog pudera jer je jako dobre prekrivne moći.
I ono što sam primetila jeste da im se rok trajanja smanjio sa 36 na 12 meseci.
Takodje ono što mi se dopalo jeste što ima prijatan miris meni lično potseća na bebi puder. I naravno što postoji odgovarajuća nijansa za nas na koje je pigment zaboravio.
Inače u pitanju je 10g a cena je oko 600 din.

Slede swatchevi....






Da li ste koristile Aurine pudere kakva su vaša iskustva?


































































You Might Also Like

2 komentara

  1. ne bih se baš složila da je plastika kvalitetnija, jer se meni slomila već pri 4-5 korišćenju mada to je bilo pre oko 6 meseci mislim da us do sada već ispravili tu grešku :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je krivo da to cujem, meni je do samog kraja ostala citava :) No verujem da su popravili, uvek slusaju sugestije potrosaca :)

      Избриши